מה מזמינים היום: המבורגר שוק שמכניס אותנו להלם. או להיפך

הסוד הוא בבשר. אה, שיט הרסנו את ההפתעה. הולשטיין בורגר. צילום: מתוך עמוד הוולט
הסוד הוא בבשר. אה, שיט הרסנו את ההפתעה. הולשטיין בורגר. צילום: מתוך עמוד הוולט

בתוך שפע ההמבורגרים הרחב של תל אביב, אנחנו יודעים שאפשר לסמוך על הקצב הותיק כדי לספק לנו קציצה עסיסית עשויה לשלמות. כי אחרי הכל, גם עם כל המעטפת, התוספות והלחמניות המיוחדות - הכל מתחיל ונגמר בבשר טוב

אנחנו בטוחים שגם אתם כבר מסוחררים מהיצע ההמבורגרים המוגזם של תל אביב, אבל יש כמה מקומות שאנחנו ממש יכולים לסמוך עליהם שיספקו לנו המבורגר משמח לבב ובטן אנוש. הולשטיין הוא ללא ספק אחד מהם, במיוחד בזכות המומחיות של בשארה חינאווי – קצב משושלת קצבים יפואית מכובדת, ואיש שיודע הרבה יותר מדבר או שניים על בשר. הולשטיין הוא הבייבי שלו, ומאז שנפתח בשוק הכרמל באוגוסט 2021 הוא השתכלל והשתפר, והגיע למקומו הראוי כאחד ההמבורגרים המכובדים של העיר. והסוד? נו באמת, אתם יודעים את הסוד. הוא קצב, גאד דאמיט.

אולי קצת הגזמנו עם התוספות. הולשטיין (צילום: אסף קרלה)
אולי קצת הגזמנו עם התוספות. הולשטיין (צילום: אסף קרלה)

כשמבקר אוכל הרחוב שלנו ביקר בשוק לטעימה, הוא התאהב בבשר הזה: "הקציצה של הולשטיין כמעט ולא מתובלת ביחס לשאר הבורגרים בעיר, וזה גם מה שהופך אותה למצטיינת. גם אם מידת הצליה לא היתה אחידה לגמרי (איפשהו בין מדיום למדיום-וול, אבל בפיזור לא אחיד), הבשר קיבל איכויות שונות בכל חלק וסיפק טעם נהדר בכל אחד מהם. זה בורגר מדויק שזוכר מי במרכז הלחמניה (הטעימה מאוד כשלעצמה), עם תוספות ששירתו את הבשר, ובלי רעש וצלצולים".

ראש שחור. הולשטיין (צילום: אסף קרלה)
ראש שחור. הולשטיין (צילום: אסף קרלה)

מנה מומלצת? יש מגוון אופציות מעניינות אצל הולשטיין – שמנו עין על הצ'יז (63 ש"ח), בתוספת גבינת צ'דר, פלפל חלפיניו ואיולי פיקנטי.
יש אופציה לטבעונים? כן, אחרי לא מעט זמן בלי, הולשטיין התחדש בהמבורגר טבעוני על בסיס בשר חדש (68 ש"ח).
איך מזמינים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אולי תעדיפו קלאסיקה תוניסאית – אתם יודעים על מה אנחנו מדברים. ואם גם בתוניס לא מצאתם את עצמכם, המקום עבורכם הוא רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. היא יותר בינלאומית.