מה מזמינים היום: פיתה שווארמה שעשתה את כל הדרך מנצרת לת"א

כל סידור פיתה - מלמיליאן. "שווארמה שעבי-אבולעפיה". צילום: מתן שרון
כל סידור פיתה - מלמיליאן. "שווארמה שעבי-אבולעפיה". צילום: מתן שרון

אנחנו הכי בעד אחדות, במיוחד אם היא מניבה בסוף פיתה שווארמה שמזכירה לנו שגם בין כל המחלוקות. כי כולנו רוצים לרדת על פיתה שווארמה, וכולנו מטפטפים טחינה על הג'ינס. זה בדיוק הזמן להזמין מנה גדושה ולדאוג שלא תצליחו לעבוד לשארית היום

פייר, אין הרבה שווארמות מצטיינות במשלוח בעיר. השווארמות הכי טובות בתל אביב (אם כבר שאלתם: מוטפאק, רמב"ם ואליאס) נמנעות לרוב משליחים , כך שבדרך כלל אנחנו נותרים עם פיתות די סבירות ובינוניות, לכל היותר. אבל כניסתה של השווארמה הנצרתית למשחק היא בשורה נהדרת, כי למרות שהיא עוד לא נכנסה לטופ שלנו, בהחלט מדובר בשווארמה מצוינת. בשאבו שווארמה יודעים מה הם עושים.

>> הדור הבא: המשפחה שמאחורי מוטפאק פתחה מסעדת גריל טורקית

וזה מה שכתב מבקר אוכל הרחוב שלנו, כשביקר בסניף הצפון תל אביבי: "הפיתה עגל-כבש אמנם היתה יותר עגל עם שומן כבש מאשר תערובת בשרים, וחלקי הפיסטוק קצת נעלמו בטעם (הצנוברים, לעומת זאת, הוסיפו קיק) – אבל היא מלאה בשפע בשר, וזה ביס עסיסי, מלא טעם בשרי מצוין שלא מטושטש על ידי התיבול, מעורסלת בפיתה נהדרת שגם סופגת את טעמי הבשר וגם שורדת כחתיכה אחת עד הביס האחרון. גם הלאפה – בצק דקיק, יציב וטעים, כיאה למותג של אבולעפיה – היתה טעימה מאוד, כשבשר ההודו העדין יותר היה גם הוא מתובל בזהירות, והצליחה למלא מבלי לפוצץ".

שווארמה טובה במשלוח, יש דבר כזה? שעבי-אבולעפיה. צילום: מתוך עמוד הוולט "שאבו שווארמה"
שווארמה טובה במשלוח, יש דבר כזה? שעבי-אבולעפיה. צילום: מתוך עמוד הוולט "שאבו שווארמה"

מנה מומלצת? אתם צוחקים עלינו? לכו על השווארמה, ומהר. נכון, היא בהחלט לא בצד הזול של הסיח, אפילו היינו אומרים שהיא יקרה מדי (50 ש"ח לפיתה במשלוח, 54 ש"ח ללאפה), אבל היא בהחלט טעימה, ושכל אחד יעשה את החישובים שלו. אנחנו לא שופטים. כלומר, כן שופטים את המחיר, אבל לא אתכם על ששילמתם.
יש אופציה לטבעונים? כיאה לטבעונים בשווארמייה, האופציה היא מנת פלאפל (24 ש"ח) או חומוס (32 ש"ח), אבל יש להודות – שניהם מצוינים גם הם.
איך מזמינים? בוולט, שם זה נקרא משום מה שאבו שווארמה וגריל. סמכו עלינו, זה המקום.
ואם לא בא לי? אוקי, לפעמים אווירה טובה זה לא שווארמה, אלא דווקא אוכל סיני מתוק וזרחני. ואם לא אותו, בטוח תמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו