מה מזמינים היום: ארוחה של מנצחים בצורת כריך סטייק

כריך אנטריקוט שראוי למנצחים. (צילום: NG בפייסבוק)
כריך אנטריקוט שראוי למנצחים. (צילום: NG בפייסבוק)

אחרי חודש שלם במהלכו צפינו בליונל מסי עושה קסמים, יש רק דרך אחת לחגוג את הניצחון בגמר ההיסטורי הזה - כמו ארגנטינאי אמתי, עם סטייק. ובכל הנוגע למשלוחים, אין תחליף לכריכי הסטייק המפוארים האלה. כן, גם הבטן שלנו עשתה רעש כזה ברגע שראינו את התמונות

עדיין מרחפים על אדי המשחק הפנטסטי מאתמול, הראש שלנו עם מסי בארגנטינה. החגיגות בבואנוס איירס בטח משגעות, ואין לנו שום ספק שהמון פרות ישלמו בחייהן כדי לחגוג את הגעת הגביע. וגם אנחנו רוצים להשתתף בחגיגות שכאלה, אז מיד עלה בראשנו אחת ממסעדות הבשר הנפלאות ביותר בעיר, מוסד קרניברי של ממש – מסעדת NG סטייקהאוס שבנווה צדק. היי, זה אולי לא בארגנטינה, אבל זה הדבר הכי קרוב לזה שיש לנו חוץ מאיזה קיבוץ בדרום הארץ.

אתם כמובן יכולים להזמין מ-NG את אחד מהסטייקים שלהם, אבל גם חיות משלוחים שכמונו חייבים להודות שלהזמין סטייק במשלוח זה כמו לראות את המונדיאל בדוחא. לא בירת קטר, אלא האצטדיון בסחנין. אבל ל-NG יש פיתרון לזה – לקצוץ את הסטייק לחתיכות עבות, לארוז בפרנה מצוינת עם תוספות איכותיות ושלום על ישראל וארגנטינה. וכשהוא מגיע בשלום, מדובר באחד מכריכי הסטייק הכי טעימים בכל העיר. כאילו, יש גם אחלה המבורגרים, אבל זה יש גם במקומות אחרים.

מנה מומלצת? יש בסך הכל שני כריכי סטייק – הסינטה (55 ש"ח, 69 עם תוספת) או האנטריקוט (68 ש"ח, 82 עם תוספת), ושניהם נהדרים. אבל פייר, הסינטה קונה אותנו בכל פעם מחדש.
יש אופציה לטבעונים? בואו, אם נכנסתם לכתבה ושרדתם עד פה, אתם לא טבעונים. ובאמת בבית הסטייק אין מקום לטבעונות, אבל כן יש שני כריכים צמחוניים, אם במקרה אתם צריכים לפנק חבר או משהו. הראשון מבוסס על בשר רידיפיין, השני על גבינת טולום. אנחנו בטוחים ששניהם טעימים, אבל איזה צמחוני מזמין מ-NG?!
איך מזמינים? יש כמה אופציות, וכולן מסודרות יפה באתר המסעדה.
ואם לא בא לי? אבל למה שלא יבוא לכם? טוב נו, אנחנו לא שופטים, וכך גם רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. העיקר שתהיו שמחים ושבעים.