מה מזמינים היום: המבורגר שדוגל במינימליזם, ביס שגובל בשלמות

פאט קאו. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם fatcowtlv
פאט קאו. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם fatcowtlv

אל תיפלו לפח הקבוע של המבורגר בגודל הראש שלכם, כי זה לא הכמות, אלא האיכות (וגם כמה זה מלכלך לנו את החולצה). את פיסת האמנות הקטנה הזו למדנו לאהוב בלי שום תוספות או ירקות - רק קציצה טהורה, איולי מושלם וגבינה נמסה

21 בפברואר 2024

לא פעם אנחנו רואים את העיר נמשכת אחר המבורגר טרנדי כזה או אחר, ופייר – אנחנו הראשונים לקפוץ על בורגר עם כל התוספות. אבל לפעמים צריך להשאיר מקום להיות מופתעים, וההמבורגר של מזללת "פט קאו" הוא ההפתעה שאנחנו תמיד מאושרים לקבל.

>> קמים לתחייה: ביקרנו במתחם הכי מגניב בתל אביב שהוא לא בית רומנו

למה הפתעה? כי בכל פעם שבדקנו, ובדקנו, פאט קאו הפתיעה אותנו כל פעם מחדש, ולרוב נחתה במקום הראשון של הדירוג משלוחים בטעימה עיוורת. זו עדות במיוחד לקציצה הענקית והשמנמנה, שמצופה בקראסט פריך מבחוץ, ועשויה למידיום חלומי מבפנים. זה מוגש בלחמניה רכה מאוד עם מילוי מינימליסטי לגמרי – איולי, ובמקרה ותרצו, גבינה. זהו, ובאמת לא צריך יותר, כי מדובר באחד הביסים היותר טעימים בעיר. נסו אותו ותראו, ותגלו שגם אתם אוהבים הפתעות.

אל תתנו לשם להטעות אתכם, זה המבורגר. לא פרה שמנה. פט קאו. צילום: אנטולי מיכאלו
אל תתנו לשם להטעות אתכם, זה המבורגר. לא פרה שמנה. פט קאו. צילום: אנטולי מיכאלו

מנה מומלצת: טוב, זה לא שיש הרבה אופציות, כן? כל הקטע בפט קאו זה ההמבורגר, רצוי עם גבינה (72 ש"ח עם צ'יפס ושתיה). יש גם את השורטריב המעולה, אם בא לכם לגוון, אבל באמת שחייבים ללכת על ההמבורגר.
יש אופציה לטבעונים?
גם לטבעונים דאגו מבין המינימליזם, עם מנת Fake Cow – קציצת ביונד מיט, רוטב רויאל טבעוני (רוטב עגבניות) וגם צ'דר טבעוני למי שרוצה (74 עם צ'יפס ושתיה).
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז תמיד אפשר את התאום היפה הטעים של ההמבורגר – הפיצה. בפעם האחרונה הצענו לכם פיצה מסחרית מוצלחת, אבל תמיד יש אפשרות להציץ ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, שמלאה באופציות הכי טובות.