מה מזמינים היום: מצרפת ועד לאמריקה, המבורגר שמחבר תרבויות

מעצמת לה טרוף של גורמה 26 (צילום: רן בירן)
מעצמת לה טרוף של גורמה 26 (צילום: רן בירן)

הפינה הצרפתית הקטנה שהתמקמה בתל אביב לא מתעניינת בבגטים, אלא דווקא בקציצה הכל כך אמריקאית. איך מפגש התרבויות הזה מתורגם לאוכל? הצרפתים הביאו את הפאסון הקלאסי והתוספות, האמריקאים את הקציצה נוטפת השומן והטראשיות. היום מזמינים משלוח בינלאומי

בספקטרום המזונות, יש מרחב לא קטן בין המטבח העילי, כזה שבנוי מחומרי גלם יקרים שמורכבים בדקדוק עבור סועדים בחליפה, להמבורגר, אוכל חייתי שנועד לאכילה בידיים כמו אבותנו הקופים, וילכלך לכם כל חליפה או טי שירט. ומי אמר שאנחנו חייבים להיתקע על צד אחד בספקטרום הזה? כי לשמחתנו יש מקומות שמאחדים בין שני הצדדים, ומציעים גרסת גורמה למאכל המטנף. נגיד, ההמבורגריה הצרפתית גורמה 26.

המבורגר קלאסי בגורמה 26. צילום: יח"צ
המבורגר קלאסי בגורמה 26. צילום: יח"צ

כמה כמה שנים עברו מאז שגורמה התמקמו בשלהי דרום העיר, ואנחנו מודים שדי הופתענו שהם שרדו כל כך הרבה זמן, בעיקר כי לא מדובר בהמבורגר זול. אבל מאז שוק ההמבורגרים התחלף, וגורמה 26 הפכו לאופציה ממוצעת במחיר, ומצטיינת מאוד בכל הנוגע לטעם. ההמבורגרים המדוקדקים שלהם, כל אחד עם תוספות איכותיות וגישה שמנסה לעלות אותו מעל לממוצע בתחום. הכל מתאסף לביס עסיסי ומיוחד כמו שרק המבורגר יכול לתת, אבל עם שאיפה לגורמה. זה אומר כנראה שאפשר לאכול אותו בחליפה.

מנה מומלצת? יש המון אופציות מאוד ייחודיות ומדויקות בגורמה 26, אבל המבורגר הכמהין (69 ש"ח) הוא אחד מההמבורגרים הכי מלאי אומאמי שאכלנו בעיר. כולל חזה אווז מעושן, איולי כמהין וטוויל גבינת פרמז'ן. יאמי.
יש אופציה לטבעונים? טבעונים לא ימצאו פתרון לרעב שלהם כאן, כי בכל זאת, זה צרפתים פה ולכן כל מאכל חייב לכל הפחות להכיל איזה גבינה או חמאה. לצמחונים, לעומת זאת, יש המבורגר על בסיס "סטייק גבינת מוצרלה" (54 ש"ח).
איך מזמינים? משלוחה, תןביס או וולט
ואם לא בא לי? אז אולי במקום נפנה אתכם לקלאסיקה ישראלית פריכה וחמימה בתוך חלה, ואם גם היא פחות לטעמכם, בטוח תמצאו משהו ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.