מה מזמינים היום: את מנת הצ'יפס הכי מופרעת בתל אביב

יש רגעים בחיים שמצדיקים את זה. צ'יפס הקונטיינר (צילום: יחסי ציבור/Wolt)
יש רגעים בחיים שמצדיקים את זה. צ'יפס הקונטיינר (צילום: יחסי ציבור/Wolt)

לא ברור למה הקונספט של "Loaded Fries" עדיין לא תפס בארץ, אבל המזללה היפואית הקונטיינר מדגימה היטב מה כל כך טוב בו, עם אחת ממנות הצ'יפס המושחתות והמספקות ביותר שנתקלנו בהן. מנת צ'יפס שהיא ארוחה שלמה? ברור שמגיע לנו כל הטוב הזה

אחרי שסיימנו לעצבן את שלושת קוראינו החרדים עם רשימות של בתי מאפה לא כשרים לפסח ומנות חמץ טעימות ואהובות במיוחד, הגיע הזמן להגיש מנחת פיוס: צ'יפס. כי מה יותר כשר לפסח מתפוח אדמה על שלל הווריאציות שלו? כלום. התפוד הוא הפשרה המושלמת לחג. כולם אוהבים אותו, לא צריך לכפות אותו על אף אחד, ואף אחד לא נעלב אם אוכלים אותו בפרהסיה. אבל ארוחה שלמה שהיא צ'יפס? הו, כן. כל כך כן.

>> קצת כבוד למסורת: 15 מנות החמץ הכי טובות שאפשר לאכול בתל אביב

הקונספט של "Loaded Fries", צ'יפס פריך וקראנצ'י שעליו מפוזרים שלל רטבים ותוספות פרוטאיניות מאגף הגבינות והבשרים, אף פעם לא ממש תפס במחוזותינו, וחבל מאוד כי תחום הצ'יפס התקדם כאן יפה בשנים האחרונות. אבל אל ייאוש: המזללה היפואית "הקונטיינר", שנפתחה בשוק הפשפשים למשלוחים בלבד רגע לפני המלחמה, מציעה ורסיה מושחתת במיוחד של ערימת טוגנים משודרגת ובשביל זה אנחנו כאן.

חגיגה מטוגנת. הקונטיינר (צילום: יחסי ציבור/וולט)
חגיגה מטוגנת. הקונטיינר (צילום: יחסי ציבור/וולט)

צ'יפס הקונטיינר הוא מנה מרהיבה ומופרעת שמכילה תערובת פריכה של צ'יפס בטטה וצ'יפס רגיל, שניהם בתיבול קייג'ון ותיבול שום, כשאל הערבוביה מצטרפים גם צ'אנקים נאים של נקניקיות צ'וריסו ומעליהם רוטב צ'דר ופרמזן (אה, קראפ, שוב איבדנו את שלושת קוראינו החרדים), עם איולי כמהין בצד כדי שלא ישעמם חלילה. אנחנו ממליצים להוסיף לו לפחות אחד מרטבי האיולי המיוחדים שמכינים במקום, בדגש על איולי חלפיניו ליים ואיולי חמאת בוטנים שמהדהד את רוטב הסאטה האינדונזי שנפוץ כתוספת לצ'יפס באמסטרדם. לא תתחרטו.

מנה מומלצת: אמרנו צ'יפס הקונטיינר (52 ש"ח), אבל גם ההמבורגרים מוצלחים מאוד
יש אופציה לטבעונים? צ'יפס רגיל לא יעשה את אותו האפקט, אבל יש גם המבורגר טבעוני וסלופי ג'ו טבעוני (69 ש"ח כל אחד)
איך מזמינים? בוולט
ואם לא בא לי? ובכן, תמיד יש אופציות נוספות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. היא מלאת הפתעות ומכילה את כולם.