מה מזמינים היום: אם כבר חם כמו בהוואי, אז לפחות נאכל כמו בהוואי

הו, שלום גם לך מנה יפה. "אלוֹהה". (צילום: אינסטגרם/alohasarona)
הו, שלום גם לך מנה יפה. "אלוֹהה". (צילום: אינסטגרם/alohasarona)

גם בחום הזה מותר לנו לחלום, לא? אז נסו לדמיין עצי דקל יפים ואווירה טרופית לצד החום גיהנום הזה, ותארגנו לכם מזון בסגנון הוואי - קליל, מרענן, כיף בקערה ולא יגרום לכם להזיע את החיים עד חוסר אונים. מומלץ במיוחד לאכילה מתחת מזגן מקפיא

לא פשוט להיות פה. כל ישראלי שנשם במהלך השנה האחרונה יודע את זה היטב. ועכשיו עם החום המייבש הזה, וואי רגע. אנחנו חייבים איזה ברייק. וכדאי שזה יהיה ברייק גם מהאוכל אליו אנחנו רגילים, כי כבר השתגענו מכל השניצל בפיתה הזה. לכן הדרך הטובה ביותר להתרענן היום היא באמצעות פנייה לאי מרוחק ואקזוטי שיספק את כל חלומות הקערה שלנו – הוואי.

>> הטופ של הרופ: קבלו את מסעדת השף שמשקיפה על דיזנגוף מגבוה

לקח המון זמן עד ששיגעון הפוקי נדד מהצד הכי מערבי של ארה"ב עד למזרח התיכון, אבל ככל שהוא מתגנב יותר לארצנו, כך אנחנו רוצים יותר קערה. והקערות הנאות של "אלוהה" מספקות בדיוק את מה שקערת פוקי מוצלחת צריכה לעשות – אוכל טרי, מקורי, צבעוני, בריא ומרענן. לתוך הקערה נכנסות מנות של אורך, ירקות, מנת בשר מלאה רוטב וביצת עין לערבב את החיים שלכם. חותמים שעל כך שאחרי תרגישו יותר רעננים.

חופשה בקערה. פוקי של אלוהה. צילום: יח"צ
חופשה בקערה. פוקי של אלוהה. צילום: יח"צ

מנה מומלצת: אמרנו שנתאמן טיפה על ההוואית שלנו, אז נמליץ על הקואה מואה (61 ש"ח) – תבשיל עוף מפורק על בסיס אורז מוקפץ, ביצת עין, כרוב, עגבניות שרי צלויות, בטטה טמפורה, בוטנים ובצל ירוק. רעננות בקערה.
יש אופציה לטבעונים? בהחלט, יש מנה טבעונית לא פחות משהיא צבעונית – אגאדשי פוקה, הבנויה מטופו קריספי, אורז ויאטנמי, אטריות זוקיני, צנון מגורד, בצל מוחמץ, אושינקו (צנון יפני) ושומשום (57 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אולי תרצו משהו קליל, מטוגן וישראלי – פלאפל, שמעתם עליו? טוב אם בכל זאת בא לכם משהו כבד, או אחר. יש עוד המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.