מה מזמינים היום: דונאט לארוחת צהריים, כי הרווחתם את זה

הכי אמריקאי שאפשר. דונאטס בשואו רום בייקהאוס (צילום: יח"צ)
הכי אמריקאי שאפשר. דונאטס בשואו רום בייקהאוס (צילום: יח"צ)

אחרי לילה היסטורי בו (גם) אלפי תל אביבים יצאו לרחובות להשמיע את קולם, הגיע הזמן שתגשימו חלום ילדות ותמרדו גם באמא שלכם. זה הרגע לו חיכיתם - תזמנו דונאטס מתוקים וצבעונים לארוחת הצהריים, כי עוד מוקדם לחגוג, אבל אפשר להינות לרגע

איזה לילה ארוך. טוב, מה זה כבר לאבד כמה שעות שינה לטובת הצלת הדמוקרטיה שלנו? אחרי לילה היסטורי שכזה, אנחנו רק רוצים אוכל מנחם שגם יזרים קצת אנרגיה להמשך המאבק, ומרגע שהתעוררנו חשבנו רק על דבר אחד – דונאטס. לאכול דונאטס לצהריים. למה? כי מגיע לנו, כי אנחנו יכולים, כי אנחנו צריכים. כי לאכול דונאטס לצהריים זה אולי הדרך האמריקאית, אבל כי האמריקאים יודעים מה הם עושים.

שואורום בייקהאוס. צילום: יח"צ
שואורום בייקהאוס. צילום: יח"צ

אין מקום יותר אמריקאי מהשואורום בייקהאוס, וכמות הסוכר שמצויה בקופסה שלהם יכולה להניע עוד ערב מחאה שלם. מי אמר שהתנגדות לדיקטטוריה לא יכולה להיות טעימה? טוב, ברור שגם בלי קשר אנחנו שמחים להזמין מהשואורום, מכיוון שהדונאטס פנטסטיים, יצירתיים, מתוקים מאוד אבל בקטע הכי טוב, ולפעמים – רק לפעמים – אנחנו באמת מרגישים שהרווחנו את הזכות להזמין משהו כל כך מושחת.

בידיים קשורות מאחורי הגב. שואורום בייקהאוס (צילום: סיגל סבן)
בידיים קשורות מאחורי הגב. שואורום בייקהאוס (צילום: סיגל סבן)

מנה מומלצת? כל הקסם בשואורום הוא שלא צריך לבחור רק אחת – ויש מגוון מרשים של דונאטים שונים ומשונים, כל אחד לטעמו. אנחנו אוהבים במיוחד את הספידי גונזלס – דונאט ממולא בקרם קרמל מלוח ובציפוי גלייז לבן עם סוכריות קרמל. יאמי.
יש אופציה לטבעונים?  מסתבר שלא! זה ממש לא בסדר, מגיע לכם דונאט טבעוני.
איך מזמנים? באתר
ואם לא בא לי? טוב, כנראה שאתם בקטע של "תזונה" ו-"בריאות" או "אני לא רוצה למות". נו שויין. אולי תשמחו לאכול אוכל נפאלי נפלא כארוחה "אמתית", או משהו אחר מרשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. את הדונאט שמרו לקינוח.