מה מזמינים היום: מזג אוויר כזה דורש רק דבר אחד – המבורגר דרומי

מוגזם, מושחת, מוכשר. ממפיס (צילום: רן בירן)
מוגזם, מושחת, מוכשר. ממפיס (צילום: רן בירן)

זה לא שאנחנו רצינו לקום למערבון רוחות עם סיכוי לגשם, אבל זה 2023 וכדאי שנתחיל להתרגל לאפוקליפסה שגורמת לנו להרגיש כמו קאובויים גרועים - אבל אם כבר, אז עד הסוף. לכן היום אנחנו רוצים להזמין המבורגר דרומי פשוט וטוב

שלום וברוכים הבאים לעולם של מקס הזועם. האוויר צהוב, השמיים מאיימים, האסתמטיים גוססים. אנחנו מגזימים? אתם מגזימים! מה זה הדבר הזה? אם היינו רוצים להתעורר בתוך ביצה חמימה ולחה היינו זורמים על כל הקטע הזה של אוגנדה. כל מה שבא לנו זה להתחבא בבית, וסגור את כל החלונות, לשים איזה מערבון טוב בטלוויזיה (כי אם כבר, בואו ניכנס לאווירה) ולחסל איזה המבורגר כדי להדחיק את העובדה שמשבר האקלים יחסל את כולנו.

המבורגר כשר ומצוין? מתברר שיש דבר כזה. ממפיס (צילום: בלק בוקס מדיה)
המבורגר כשר ומצוין? מתברר שיש דבר כזה. ממפיס (צילום: בלק בוקס מדיה)

ובכן, כל מה שצריך הוא רק להדרים קצת. כלומר, לא פיזית בתל אביב, אלא רק מנטאלית, ובארה"ב. "ממפיס" היא המבורגריה כשרה כבר-ותיקה בקרליבך שמציעה שחיתות פשוטה בסטייל ארה"בי דרומי. בואו רק נקווה שהשליח יאטום טוב טוב את הארגז, כי לא בא לנו שהאוויר הגועלי הזה יגע לנו בבורגר.

מנה מומלצת: כשאומרים לנו קומפלט, אנחנו באים. קשה לעמוד בפני ההמבורגר קומפלט (74 ש"ח) שכולל קציצה של 220 גרם עם רצועות אנטריקוט, בצל מקורמל וביצת עין. לא תשימו לב לכשרות.
יש אופציה לטבעונים? יאפ, יש המבורגר רידיפיין מיט (62 ש"ח), הוא לא זול, אבל הוא ללא בשר, אז זה מתאזן אנחנו מניחים.
איך מזמנים? בוולט או במשלוחה
ואם לא בא לי? אז העוף האסייתי של אהרוני גם ירגיע את האיכסה שבאוויר, אבל אם אתם צריכים משהו יותר קשוח כדי לנשום, יש לנו גם רשימה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב. זה לא ינקה לכם את הרכב, אבל כן את הנשמה.