מה מזמינים היום: בחורות טובות יודעות שכל אחת אוכלת עוף מטוגן

כל כך קראנצ'ייייייי. ברוסטר צ'יקן (צילום: https://www.facebook.com/BroasterChicken)
כל כך קראנצ'ייייייי. ברוסטר צ'יקן (צילום: https://www.facebook.com/BroasterChicken)

גם לכם נתקע בראש הלהיט טיקטוק של נס? אז אצלנו הוא עושה קרייב מאוד ספציפי למנת עוף מטוגן פריכה כמו התיק תיק תיק. ויש מקום אחד בתל אביב שמנסה להתקרב לרמות הטיגון המופרעות של קנטאקי פרייד צ'יקן. או במקרה הזה, ברוסטר צ'יקן

לא נלשין על אחד משלנו, אבל כן נרמוז שמישהו מחברי המערכת מסתובב כבר חודש שלם ומזמזם את להיט הטיקטוק של נס והראפר-מפיק סטילה, "תיק קטן". ולא נלשין, אבל נגיד שאותו מבקר אוכל רחוב מדי פעם מחליף את המילים למשהו אכיל, והיום הוא הגיע עם עוף מטוגן בראש, וכולסטרול בלב. לכן ניתן לו את מה שהוא רוצה, ונזמין לו עוף מטוגן מאחד המקומות היחידים בעיר שמתמחים במנה.

"אמריקן ברוסטר צ'יקן" היא רשת כבר די ותיקה עם כמה סניפים בתל אביב, אבל הסניף הדרומי בעיר הוא האהוב עלינו, כי הוא נראה כמו אמריקאי שנחת בטעות בלב יפו. ולמרות תחושת הזרות הקלה בכיכר השעון, העוף של ברוסטר צ'יקן לא רע בכלל. הוא גם לא מדהים, כי בכל זאת מדובר ברשת עוף מטוגן, אבל הוא בדיוק מה שאתם רוצים – עוף מטוגן כהלכה עם קראנץ רועש, רטבים טובים ועוף עוף עוף קטן. שיט, עכשיו גם לנו נתקע השיר.

איפה הדלי?! ברוסטר צ'יקן (צילום: https://www.facebook.com/BroasterChicken)
איפה הדלי?! ברוסטר צ'יקן (צילום: https://www.facebook.com/BroasterChicken)

מנה מומלצת: תגידו, האם יש ארבע מילים יותר יפות בעברית מאשר "ארוחת באקט מיקס אישית"? ברור שלא. 2 כנפיים חריפות, 2 נאגטס ו-2 ברוסטר צ׳יקן עם סלט קולסלאו ותוספת לבחירה (65 ש"ח). אזהרה: המנה לא מגיעה בדלי.
יש אופציה לטבעונים? עוף מטוגן זו לא בדיוק מנה טבעונית, ולמרות שיש סלט קצוץ, אולי עדיף לנסות משהו שיותר מתחשב בכם, כאן למטה ברשימת המשלוחים הכי טובים שלנו.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אולי בא לכם משהו אקזוטי יותר, כמו קערה מהוואי? אם לא, יש עוד המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.