מה עושות היום: לילה של פאן ביפו ורונה קינן לייב

הערב (רביעי) בתל אביב: מרימים את השאלטר כל הלילה במתחם נגה | שעת סיפור בסינמטק עם תיאטרון אורנה פורת | שירי כריסמס בנווה צדק | רונה קינן במופע אינטימי אונליין | ויש לנו עוד

רונה קינן (צילום: אסף עיני)
רונה קינן (צילום: אסף עיני)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

16:00 מחול: דירת שני חדרים

מופע לייב, נדיר בימים אלה, בכיכובם של צמד הרקדנים זוכי פרס לנדאו, ניב שינפלד ואורן לאור. יצירת המחול המודרני "דירת שני חדרים" עוסקת בזוגיות ובחיים עצמם כמסגרת מארגנת שבה מתרחשת חזרה מדויקת וכמעט כפויה של הרגלים ומנהגים. בסטנדרטים של מחול מודרני זה נשמע כיף. הזמנות וכרטיסים כאן.

 

17:00 עם הילדים: פסטיבל החיות בסינמטק

תיאטרון אורנה פורת הוא הלהיט הגדול של עידן הקורונה בקרב ילדים, והערב הוא מגיע לסינמטק עם "פסטיבל החיות", שעת סיפור תיאטרלית, קומית, מפעילה ומרגשת שתלמד את הילדים שלכם לא להסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו (לא לימדתם את זה אותם בעצמכם? הכל התיאטרון צריך לעשות?)פרטים וכרטיסים כאן.

17:45 כריסמס: חוגגים בנווה צדק

כריסמס כבר ממש כאן, אפשר לקרוא לזה ערב חג, ואכן הערב הוא מגיע אל גינת מנשייה בנווה צדק שתקושט בשלל אורות במיוחד לכבוד החג ותארח מופע שירי כריסמס של מקהלת "בחוץ" המצוינת. גם סנטה קלאוס עצמו יגיע ויחלק מתנות לילדים. הו הו הו. עוד פרטים כאן.

אז אתמול נפגשנו סוף סוף (בהתאם להנחיות, כמובן ) אחרי חודשיים של שמירת מרחק ופגישות זום.היה כיף ומרגש לחזור, התגעגענו!❤מתוך The road home – Stephan Paulus

Posted by ‎בַּחוּץ – מקהלת רחוב תל אביבית‎ on Friday, May 8, 2020

19:00 אמנות: מרימים את השאלטר בנגה

אירוע האמנות הכי כיפי בעיר מגיע אל מתחם נגה, שם ישתפו פעולה 40 אמנים מקומיים עם 40 בעלי חנויות ועסקים מקומיים לחגיגה של אמנות, אמנות רחוב, מיצגים ומוזיקה, עם כל הנשנושים והדרינקים שהעסקים באזור יכולים להציע לבילוי של ערב כמו פעם, כשהכל היה קצת יותר נורמלי.כל הפרטים כאן.

אפרת שחר, הבעלים של אלבה חנות הטבע והפיות, ועדיה גודלבסקי, מוסיקאית, אמנית מייצג ויוצרת, נפגשות בכל בוקר בפתח החנות של…

Posted by ‎עיריית תל-אביב-יפו‎ on Monday, December 21, 2020

19:00 קולנוע: "למעלה" עם כל החלומות

סרט האנימציה המושלם של פיקסאר, "למעלה", יעמוד הערב במרכזו של "מועדון מבקרי הקולנוע הצעירים. התסריטאית והמרצה גלית רויכמן תוביל לאורך השעה דיון בחלומות שאסור לוותר על הגשמתם, בליווי קטעים ממסעם עתיר הבלונים ומעורר ההשראה של איש זקן ונרגן וילד קטן ומעצבן.פרטים והרשמה כאן.

21:30 מוזיקה: בניגוד להנחיות עם רונה קינן

גם הלב שלכם שבור מזה שאין הופעות, נכון? מעט מזור ונחמה אפשר יהיה למצוא הלילה, במסגרת סדרת ההופעות "בניגוד להנחיות" בצוללת הצהובה בירושלים, שמתקיימת למרבה הצער דווקא בהתאם להנחיות, כלומר אונליין. הערב זה יקרה עם מופע אינטימי של רונה קינן בשירים מאלבומה החדש והמעולה "זמן תפוז". שווה מאוד.פרטים והרשמה כאן.