המסיבות שעושות את תל אביב: 9 סיבות טובות לחגוג בסופ"ש

סקסי, מהפנט וחוצה ז'אנרים, ממש כמונו נו. איוון סמאג' (צילום: גטי אימג'ס)
סקסי, מהפנט וחוצה ז'אנרים, ממש כמונו נו. איוון סמאג' (צילום: גטי אימג'ס)

קריוקי למטרה טובה בבית של סולידריות. מלבד המטרה הטובה שלכם פורקים את רגשות; מסיבה שתביא אליכם את הברגהיין (כמעט) הביתה; אלופי הרגאיי הבינלאומיים (ברצינות) מגיעים לישראל; ואיוון סמאג' שוב משתלט על הבלוק

4 באוגוסט 2022

Karaoke 4 A Cause // בית של סולידריות

ממש מול הרומנו תוכלו למצוא את המקום הכי קסום בתל אביב: זהו החלל בו פועלת תרבות של סולידריות, התארגנות אזרחית המקדמת סולידריות חברתית ומסייעת לאוכלוסיות מוחלשות מכל קצוות החברה הישראלית. בין לבין, תוכלו למצוא שם גם אירועים מגניבים שמוכיחים לכולם שעזרה הדדית יכולה להיות סופר כיפית ועם ים של סטייל. ביום חמישי הקרוב יתקיים בחלל ערב קריוקי שמוקדש כולו לקהילה, ויעזור לכם להשתחרר אל תוך הסופ"ש עם בירה קרה והשירים האהובים עליכם. את הערב ינחה נדב יהלומי, צלם מוכשר ומלכת קריוקי בעצמו, שייצר עבורכם מרחב בטוח לחשוף לעולם את הכשרון החבוי שלם. עצה מאיתנו – אל תתביישו והצטרפו להייפ.
רמת הזעה: מינימלית
בית של סולידריות, דרך יפו 9, חמישי (4.8) 20:00. מחיר מומלץ לתרומה: 40 ש"ח, כל ההכנסות תרומה למערך סלי המזון של תרבות של סולידריות

לילה של אומנות מכשפת // חנות מוזיאון ארץ ישראל

מוזיאון ארץ ישראל הוא אמנם לא הגו-טו לוקיישן למסיבות בעיר, ועם זאת, מדובר באחד המקומות המושלמים למסיבה, שלא לומר פסטיבל. אם יש משהו שאירועי הלילה הלבן לימדו אותנו (וככל הנראה גם את עיריית תל אביב), זה שחבל לבזבז את האווירה הכנענית-יוונית רק על סיורי בית ספר, ולכן, מומלץ לכל מי שרוצה להרגיש רגעבחו"ל לבקר בתערוכה החדשה "אמנות מכשפת", ליהנות מכמה קוקטיילים מכושפים בשקיעה, ולהישאר למסיבה טריפית במיוחד עם DJ Beatfoot, הצלע השלישית בהרכב של רד אקסס.
רמת הזעה: אני מים
מוזיאון ארץ ישראל, חיים לבנון 2, חמישי (4.8) 23:00. 42 ש"ח, 20 ש"ח עם דיגיתל

יש מסיבה // ארט קלאב

באיזור הכי רייבי בעיר, מועדון הארט קלאב מתפקד כאולם אירועים ביום וחיית מסיבות בלילה. כל מי שאוהב לחגוג מוקדם אל תוך הסופ"ש, יוכל להרים כבר ביום בחמישי במסיבה באנרגיות גבוהות עם שתי רחבות וליינאפ וואו שכולל את רוני אמיתי, קינו טודו, אמיר פאר, רוי שפילמן וערן קווינט.
רמת הזעה: שני מזגנים טובים
ארט קלאב, קיבוץ גלויות 45, חמישי (4.8) 23:00, 65-85 ש"ח

איוון סמאג' // הבלוק

הדיג׳יי הצרפתי ונסיך הרוקנרול של הרחבה מגיע לשבור מוסכמות ולחצות ז׳אנרים במועדון עם הסאונד הכי טוב במזרח התיכון. איוון מבקר בישראל לא מעט, ועדיין שווה להדרים לתחנה המרכזית כדי לשמוע אותו מנגן. השילוב בין התחכום המוזיקלי לשיק הצרפתי תמיד מייצרים סאונד סקסי ומהפנט במיוחד. על התמיכה המקומית מופקדים עשהאל וייס, וריי הראל. על הליינאפ בלאונג׳: Paragon, Yogg ואסף נפתלי. אין מה להוסיף, פשוט תגיעו.
רמת הזעה: בינונית פלוס
הבלוק, דרך שלמה 157, חמישי (4.8) 23:30, 50-110 ש"ח

Code Red Sound // קולבו

ביום שישי יגיע לקולבו ההרכב המוביל בעולם הסאונדסיסטם לחגוג 60 שנות עצמאות למדינה הכי פאן שיש – ג'מייקה. ההרכב מגיע לארץ לאחר שזכה לאחרונה בוורלד קלאש (זו תחרות רגאיי שבודקת מי הכי רגאיי) שנערכה באנגליה. אז הם למעשה אלופי העולם. מה, לא נגיע להגיד מזל טוב? תקלוטים מקומיים של אלופים מקומיים: עודד בקאלה, New Zion Sound, Kore Dada ו-A-Mar Sound.
רמת הזעה: קאריבית
קולבו, דרך בן צבי 47, שישי (5.8) 23:59, 60-80 ש"ח

PTSD // אוזן

מתקרחנים יקרים, זוהי הודעה עבורכם. המועדון החדש והחם בעיר, חוסך לכם את התור והחרדה ומביא את הברגהיין ישירות אליכם במסיבה על טהרת הטכנו והקוויריות. Phase Fatale, הדי.ג'יי הניו יורקי ורזידנט של המועדון הגרמני יתקלט לצד תמיכה מקומית מ-PRZ ו-E-Bony. מומלץ להגיע בלבוש מינימלי. יהיה לוהט.
רמת הזעה: שלולית
אוזן, קינג ג'ורג' 48, שישי (5.8) 23:00, 100 ש"ח

ניב אסט במופע אלקטרוני // התדר

ניב אסט הוא די.ג'יי ותיק ומוערך שכבר הספיק לחרוך מספר רחבות מוכרות בעולם. הוא מגיע לתדר עם מופע לייב חדש, שמשלב מוזיקה אלקטרונית, גיטרות מחשמלות ושירה מהפנטת. אליו יצטרפו אלונזו (המפשעות) והדיג'יית והמוזיקאית שרון עטר שידאגו לכם לאווירה של קלאב באוויר הפתוח. בינינו, לא זו המהות של פסטיבל? ולאוהבי הקלאב המעושן, חברי הלייבל של אסט, New Day Everyday, ימשיכו להרקיד אתכם אל תוך הלילה במועדון הרפי שנמצא ממש ליד.
רמת הזעה: בינונית פלוס
תדר, דרך יפו 9, שישי (6.8) 21:00, הכניסה חינם

אסיד קפה // פיי גארדן

הנה הוא, ליין האפטר פארטי שסוף סוף הרים את הכפפה ודאג לכל אלו שמסרבים (או לא מסוגלים עדיין) ללכת לישון, וגם לאלו שאוהבים לקום בבוקר וללכת למסיבה, ברלין סטייל. לצד הקפה, תוכלו למצוא בליינאפ את די.ג'יי גאלו, וינס, שי לרנר ונודלס שינגנו סטים מהירים ומלאי הפתעות שיזכירו לכם את הניינטיז, ויזריקו לכם אנרגיה על הבוקר. לכל מי שמתקשה לקום מוקדם, אל דאגה אפשר להגיע בשישי ולהנות מנבחרת מרגשת לא פחות של די.ג'יים שכוללת את ראפה, פארטוק ואנה הלטה.
רמת הזעה: אני מים, בקטע טוב
פיי, אחד העם 54, שישי (6.8) 6:00 (כן)

Unidentified Flying Music + Barbara Boeing // רומנו

מדי שישי המסעדה של אייל שני מזיזה את השולחנות והופכת לקלאב עם סלקשן של די.ג'יים שלא נופל מהאוכל שהיא מגישה. ביום שישי יואב סער, הידוע גם כ- Unidentified Flying Music, אחד הסלקטורים המרשימים והמרימים בישראל, יארח את הדי.ג'יית הברזילאית ברברה בואינג. ביחד השניים יעטפו אתכם בצלילי דיסקו ברזילאי, האוס איטלקי, פנינים נדירות שמעולם לא שמעתם (וככל הנראה לא תצליחו לשזם), ואווירת קרנבל קיצית.
רמת הזעה: הכינו את מנדפי הזיעה
רומנו, דרך יפו 9, שישי (5.8) 23:30, כניסה חינם בהרשמה מראש כאן