אש על הרחבה: 9 המסיבות הכי טובות לשרוף איתן את הסופ"ש

בית הוא המקום שאתה מחייך בו. הבלוק (צילום: TheBlockTLV)
בית הוא המקום שאתה מחייך בו. הבלוק (צילום: TheBlockTLV)

מסיבה איטית במיוחד בכיכובו של אהד פישוף // ערב מחאתי-מסיבתי של תנועת "שוברות קירות" באירוע סביב שיקום אסירות משוחררות // לגמרי מסיבה של עפרה, רק בלי החלק של העפרה // ניק הופנר מגיע לבלוק // וגם הופעה של אסף אמדורסקי עם בריזה מהים

11 באוגוסט 2022

סלואו ריליס – חיים ויטלי + אנסמבל מיתר ואהד פישוף // המרץ 2

החיים המודרניים מתישים אותנו, אז לא פלא שגם למונח "מסיבה" מתחשק לעשות פרשנות מחודשת. אחת שתכלול פורמטים חדשניים שלא בהכרח כוללים ריקודים, או אפילו עמידה על הרגליים לצורך העניין. סלואו ריליס הוא פרויקט חדש ומעניין של חיים ויטלי ורביעיית מיתר, במסגרתו הם מפגישים בין מוזיקה אלקטרונית למוזיקה קלאסית ומטשטשים את הגבול בין קונצרט למסיבה, והכל לייב ומאולתר! את האירוע הקרוב יפתח אוהד פישוף (נושאי המגבעת, בני המה) בהופעת סולו עם שירים חדשים שיכניסו אתכם לאווירה ובהמשך תוכלו לחקור את האיזורים הנסתרים של מוזיקת המועדונים ברייב שחרור עד הזריחה. השאירו את הריטלין בבית ותגיעו.
המרץ 2, חמישי (11.8) 22:00, 50 ש"ח

שואוקייס מאת איציק מור // סטודיו ג'לדה

אם אתם גם ככה מתכננים לבלות את ערב יום חמישי באוגנדה, או באחד ממתחמי התדר (כי לאחרונה קשה שלא למצוא את עצמך באחד מהם), כדאי לכם לעצור בסטודיו ג'לדה שנמצא ממש ליד. כל מה שתוכלו לבקש תמצאו שם: צילומים מהרסים (באמת) של הצלם איציק מור, מוזיקה מדהימה של נדב שפיגל (דיג'יי אוטרקי) יין טוב של מנו וינו, ולייב ויז׳ואלס מאת נטלי פלדסמן. נשמע די מושלם.
סטודיו ג'לדה, סמטת בית הבד 3 חמישי (11.8) 19:00-0:00

שישי עם ניק הופנר וחברים // מועדון הבלוק

ניק הופנר הוא יותר מעוד רזדינט של הברגהיין. הוא אחד מעמודי התווך של אוסטגוט טון, הלייבל שמביא את הסאונד הייחודי של המועדון האגדי גם למי שלא זכה לבקר בו. מעבר לכך, הופנר הוא מספר סיפורים מוכשר. הוא לוקח את הבליינים על הרחבה למסעות ארוכים הכוללים מלודיות האוס אנרגטיות, ווקלאס מלאי נשמה וביטים טכנואידים דרמטיים. האהבה של הופנר למוזיקה ולהיסטוריה שלה מורגשת בכל סט, והופכת כל תקלוט לחוויה אימרסיבית שלא תרצו שתסתיים. הופנר יבצע את סט הבכורה שלו בחצר של הבלוק, כשלפניו תעלה הילו ואחריו יסגרו אמיר פאר ורועי שפילמן בק טו בק. בלאונג' תוכלו להנות מטייקאובר של קולקטיב הטכנו Tacheles AtNacht שיארחו את רפאל, ואחריהם לושה, E-bony ודויד וחנון בלייב אנלוגי מסקרן. מומלץ לכל מי שרוצה להרגיש לשנייה בברלין מבלי לעבור בנתב"ג.
הבלוק, סלמה 157, שישי (12.8) 23:30, 50-110 ש"ח

פלורסנט #3 // סטודיו 7

לכל מי שהשבוע האחרון לא ממש עשה לו חשק להרים, יש לנו בדיוק את האירוע בשבילכם. קולקטיב פלורסנט אוצר בפעם השלישית אירוע על טהרת המוזיקה האקספירמנטלית, ומאפשר לכם לברוח לרגע מהמציאות המזרח-תיכונית אל תוך מסע מוזיקלי אתכם מכל הרעלים. את המסע יובילו אביעד סינמנס, שיוצר מוזיקה אלקטרונית עמוקה ונוגעת המשלבת סינת'ים אפלים, כלי מיתר סינמטיים וסאמפלים מעובדים; גנרייטה, שתגרום לכם לצלול איתה עמוק אל תוך צלילים אנלוגיים וספוקן וורד מלנכולי; והצמד LOGS, שיוצר מוזיקה באימפרוביזציה חופשית. הכנסות מהאירוע יועברו כתרומה לאזרחי אוקראינה.
סטודיו 7, רבניצקי 7 שישי (12.8) 20:00, 30 ש"ח

לילה שחור 2022 // פנתרה

"שוברות קירות" היא תנועת שטח פמיניסטית שנותנת בית למאבקים העוסקים בקשיים הספציפיים של נשים החיות בפריפריה. השנה, האירוע המרכזי שלה יעסוק בנושא חשוב במיוחד – שיקום אסירות משוחררות. דלאל דאוד, אחת ממייסדות התנועה ופעילה חברתית, תציג את קהילת הנשים של התנועה ואת שלל הפרויקטים המרגשים שהן מקדמות. אבל חכו, יש עוד! כל מי שירצה לצרוך קצת תרבות פריפריאלית (כולנו. כן) יוכלו ליהנות ממופע דראג/שירה קווירי מבית היוצר של ג'נט בלאי, מעין ועקנין מעיוניק וסמירה סריה, חאפלה נוסטלגית בניצוחו של אודי צברי ולהקתו, ודוכני מופלטות וטורטיות שחבל על הזמן. אבל איך אפשר בלי איזו מסיבה טובה? אז טוב ששאלתם – דיג'יי חיים אליהו יגרום לכם לפזז אל תוך הלילה עם מוזיקה ערבית ומזרחית, ויארח את נטע חממי טביב, שיתן בראש עם מוזיקת היפ הופ ודאנסהול. בקיצור – חינגה רצינית, שכולה תרומה למטרה חשובה.
פנתרה, הארבעה 19 חמישי (11.8) 20:00, כרטיסים בתרומה מומלצת של 50 ש"ח

טופיסטוק + Adam Pits // אוזן קלאב

אחרי ששחרר לעולם קומפיליישן חדש, הלייבל המבטיח של תל אביב קורא לכם לרחבת הריקודים הכי חמה בעיר (כה חמה שאפילו כבר עופרה באה לעשות לה כבוד – אבל נגיע לזה בהמשך). על הלייבל, שכבר עשה לעצמו שם בקרב דיג'יים בינלאומיים, חתומים אולסבנגר, לילי האז ומייקי חורש, שלושה דיג׳יים מקומיים, מקוריים ובעיקר מאוד מרימים. לשלושה קשר חזק לעולמות האסיד האוס, UK גאראז׳, ברייקביט, ג׳אנגל, ובכלל כל מה שמזכיר רייב טוב בבריטניה של הניינטיז. לכן, זה רק טבעי שיחבור אליהם דיג'יי כמו אדם פיטס הבריטי הידוע בסטים המשלבים טק-האוס, טכנו, טראנס וברייקבריט. מלבד פיטס, יאיישו את העמדה ברחבה דור ציפורי, אולסבנגר ומייקי. קלוז יור אייז אנד ת'ינק אוף אינגלנד.
אוזן קלאב, קינג ג'ורג' 48 שישי (12.8) 23:00, 70 ש"ח

פאי קלאב גרדן // פאי גרדן

כמדי שבוע נתכנס ביום שישי בפאי לרקוד ולפזז לצלילי הדיג׳יים האהובים עלינו. למקדימים, תעלה ותבוא Haya, אחריה תוכלו להנות מסטים של יולי רומנו ואדווה. עם תחילתו של היום החדש יפתחו לכם את הצ'אקרות יואב סער ועמית סטארק, שאמנם יעלה בשבע בבוקר, אבל סמכו עלינו כשאנחנו אומרות שיהיה שווה לחכות.
פאי, אחד העם 54 שישי (12.8) 22:00, חינם עד 0:00

עופרה בלי עופרה // סלמה 38

ובכן, לאחר שעלתה במפתיע במסיבה של ליין ה-PTSD באוזן קלאב בשישי שעבר, והפילה את כל הנוכחים לרצפה מרוב הפתעה (גאגינג), קשה להתחייב שאיזושהי מסיבה בעיר תהיה נטולת עופרה, אפילו שהכותרת כאן היא חד משמעית "בלי עופרה". מצד שני, כתוב גם "עופרה" אז לכו תדעו. בכל מקרה, המסיבה הזו, שמכירת הכרטיסים אליה מתנהלת כאירוע מתגלגל, היא גולת הכותרת של ההרמות בעיר. אם קשה לכם לחכות לאירועי הפרייד בשנה הבאה – זו הכתובת בשבילכם, רק שמרו על ערנות והקפידו לרפרש את האינסטוש אחרת לא ישארו לכם כרטיסים.
סלמה 38, שבת (13.8) 14:00, כרטיסים מ-90 ש"ח

תחנה אלקטרונית – אסף אמדורסקי בהופעה // פארק התחנה

שנייה לפני שמתחילים שבוע חדש, יש לכם הזדמנות להשחיל עוד מסיבה ללו"ז. גם הפעם, מדובר באירוע שהוא בין הופעה לרייב עם לא אחר מאשר אסף אמדורסקי, שמגיע בהרכב חדש לערב חד פעמי מול השקיעה. אמדורסקי יפנק אתכם במופע אלקטרוני מחשמל עם כל הלהיטים הכי מוכרים, שיטעין לכם את המצברים וישקיט לכם את המנועים.
מתחם התחנה, שבת (13.8) 23:00, 20:30, כניסה חופשית