מה עושים בסופ"ש: מתכוננים ל-DGTL ועוד 10 מסיבות שוות

מתחילים להתכונן. פסטיבל DGTL בפארק הירקון (צילום: יחסי ציבור)
מתחילים להתכונן. פסטיבל DGTL בפארק הירקון (צילום: יחסי ציבור)

חיים וג'ניה טרסול באים לפרק את הרחבה של המועדון החדש והמסקרן מייז // מסיבת רייב ברוח אנימה (בקיצור, הכל ורוד ומופרע) // לילה ארוך הופך לבוקר מופרע בפאי גרדן // והרומנו, כמובן, הולך להיות מפורק במסיבות מחמישי עד מוצ"ש

15 בספטמבר 2022

ג׳ניה וחיים // מייז

כל מי שאוהב לפתוח את הסופ״ש במסיבה טובה, וגם מצליח לגייס אנרגיות ביום חמישי בלילה, יכול להגיע למועדון המייז וללכת לאיבוד בין שתי הרחבות והחצר שהמבוך מציע. בחמישי הקרוב, ארבעה ענקים מקומיים יקחו אתכם למסע של אובדן חושים. ברחבה המרכזית יתארחו חיים וג'ניה טרסול, שיעלו בחצות ויהפנטו אתכם עד שישי בצהריים, בזמן שבקומה השנייה יאלחשו אתכם הקטיק ואסף שמואל בסט ארוך לא פחות.
מייז, השרון 12, חמישי (15.9) 23:30, 150 ש"ח

MUSAR x Falude // המרץ2

MUSAR הוא לייבל אמסטרדמי-תל אביבי. האם הוא מוזר כפי ששמו מבטיח? תוכלו לגלות זאת בעצמכם בערב מיוחד שהלייבל מארגן במרץ2 ביום חמישי, שם הוא יארח את הדיג'יית והמפיקה העולה מרוטרדם, אלברטה בלזם (בסט לייב!), החתומה בלייבל Dekmantel היוקרתי. על הגיבוי המקומי: אנה הלטה, דווידו ואחרים.
המרץ 2, שביל המרץ 2, חמישי (15.9) 23:00, 60-90 ש"ח

 

אראבס דו איט בטר // ארט קלאב

עוד מסיבה שמעיפה כרטיסים באוויר: הליין המצליח של מרוואן הוואש ודוד פרל, שהחל בבר האגדי אנה לולו, מארגן כבר תקופה חאפלות אלקטרוניות שחוגגות את המזרח התיכון, ושורפות רחבות בת"א ובברלין. על הדרך הם גם מעודדים דו קיום ומזכירים לנו שבסופו של יום, כולנו לבנטינים. ביום שישי הם מגיעים למועדון הארט קלאב למסיבת סוף קיץ חמה במיוחד שתתפרש על שתי רחבות. ברחבה אחת תוכלו למצוא את מייסדי הליין, דיגייאים מחוננים בפני עצמם, הוואש ופרל. אחריהם יעלה ברונו קרוז שמגיע הישר מסצנת האנדרגראונד הפלסטינית. אם זה לא מספיק, ברחבה השנייה יתן בראש כל הלילה גל קדן שמגיע אלינו הישר מברלין. כרטסו מהר לפני שיגמר (ויגמר)

טקאשי רייב // המרץ2

ואם עוד לא שמעתם על טקאשי רייב, שמתרחש יום אחרי זה במרץ2, זה רק בגלל שמדובר בליין מחתרתי אמיתי. הליין הדנדש הזה מארגן רייבים ברוח האנימה, שבאים לשבור את מוסכמות הז'אנר עם ויז'ואלס מושקעים מקצה לקצה ולוקיישנים מעורפלים. ביום שישי הם משתלטים על שביל המרץ, ואתם תוכלו ליהנות מסדרה של סטים בק2בק שכוללים איחוד מרגש של Wavvy Crew הלוא הם סאבו וגורפינקל, מוזיקאים עילאיים שכבר לפני עשור הריצו אירועי פוטוורק ואירחו את השמות הכי גדולים בתחום, ועוד הרבה שמות חמים.
המרץ2, שביל המרץ 2, שישי (16.9) 23:55, 50-60 ש"ח

רומנו פריידיז // רומנו

אנשי מתחם התדר מקפידים לשמור על סלקשן מוזיקלי משובח ומגוון ובעצם לא משאירים לנו ברירה, אלא להגיע מדי שבוע לפזז באחד מהחללים במתחם. אז אם יש איוונט שגורם לנו לחכות עוד יותר לסופ״ש, זה לגמרי עלייתו לעמדה של הדיג׳יי ההולנדי Beesmunt Soundsystem, אקא BSS. בעידן שבו לכולם יש גישה להמון מוזיקה כל הזמן, לא הרבה דיג'יים מצליחים לייצר סאונד ייחודי ומעניין, אבל ל-BSS יש את האקס פקטור – סטים עמוקים ונעימים שנעים בין האוס מוקדם, דאונטמפו קטיפתי ואלקטרוניקה לטינית. לצידו יתקלט יואב סער, גאווה מקומית, וביחד הם יגרמו לכם להרגיש כמו אחרי חופשה מוצלחת בחו"ל.
בית רומנו, דרך יפו 9, שישי (16.9) 23:30, הרשמה כאן

מסיבו // ברקפסט קלאב

חובבי הטכנו יוכלו למצוא נחמה ביום שישי במועדון הברקפסט, שבו יתארח הליין שנראה כמו טעות הקלדה אבל הוא לא – המסיבו. אז מה בתפריט? למנה העיקרית חלוץ הטכנו הגאורגי Vulkanski יגיש לכם סט חריף, תוסס ועם גלייז של צלילים תעשייתים ומעקצצים. על המנות הראשונות והאחרונות יופקדו אנה ברג, ולדה קוקס, צחי סוסנה, דוד ואחנון ו-Low Order.
ברקפסט קלאב, רוטשילד 6, שישי (16.9) 23:30

DGTL פרה-פארטי // בית רומנו

המותג ההולנדי DGTL מגיע לבית רומנו לתת לנו טעימה לקראת הפסטיבל שיתקיים ב-10 לאוקטובר בפארק גני יהושע. בתכנית, לייבים חגיגיים וסטים חמים על ציר אמסטרדם תל אביב. ברחבה המרכזית, יופיע תחת כיפת השמיים עומרי סמדר במופע לייב חדש ומדובר בחיזוקם של הילה רוח והמגפונים. ברפי תעלה על העמדה, הדיג'יית הצרפתייה, קליאו, שנחשבת כיום לאחת הסלקטוריות המסקרנות באירופה. קליאו ידועה בסטים מגוונים שמשלבים בווירטואוזיות דיסקו, אלקטרו והאוס, ספוגים באנרגיה של שנות ה-90 המוקדמות.
בית רומנו, דרך יפו 9, שישי (16.9) 21:00, כניסה חופשית

פאי קלאב גרדן // פאי גרדן

החבר׳ה של הפאי ממשיכים להחזיק את חיי הלילה של תל-אביב עם הראש מעל המים, ומציעים לכם פארטייה מסביב לשעון. שערי הקלאב גרדן יפתחו ביום שישי בשעה 22:00 ולא יסגרו עד שבת בלילה. בתוכנייה רשימה מכובדת של דיג'יים מקומיים וגם צמד הולנדי אחד בשם Caim, שבא לתת לכם בראש עם מינימל האוס וטכנו חומציים במיוחד, עטופים בסינת'ים חולמניים.
פאי גרדן, אחד העם 54, שישי (16.9) 22:00, כניסה חופשית עד חצות

גבוה // דרמה קלאב

לאחר הפסקה קצרה, הטריו הפרוע של תל אביב חוזר להרים אתכם גבוה באוויר. אסף שמואל, אוריה קלפטר ועידו מורלי, שלושה מהשמות החמים בסצנה, יסגרו לכם את הסופ"ש, כל אחד עם הטאץ' הייחודי לו, בסט שימשך מספר שעות. תבואו, יהיה דרמטי.
דרמה, נחלת בנימין 52, שבת (17.9) 21:30, 30 ש"ח

Uptown Funk x Zebra // מונדו

אתם יכולים להרים את האף על פרקי איחוד מהניינטיז כמה שבא לכם ועל מסיבות להיטים, עמוק בפנים כולם יודעים מה אתם רוצים: אתם רוצים טריפ נוסטלגי מימי ה-MTV. הנעורים שלכם אולי חלפו בלי שוב, אבל היי, הנה הזדמנות לרקוד לצלילי שירים שאתם קצת נבוכים לדעת בעל פה.
מונדו, לוינסקי 39, שישי (16.9) 22:00, 30 ש"ח