מה עושים בסופ"ש: יש יורשת לאריסה! ועוד 9 מסיבות שוות

שריף הילד הדרוזי (צילום: פוסטר המסיבה)
שריף הילד הדרוזי (צילום: פוסטר המסיבה)

מסיבת הבכורה של עזיזה, ליין הגייז-מזרחית הטרי, מארחת את שריף הילד הדרוזי // ליין היפ הופ טרי טרי על טהרת נשים יוצרות (ויש גם אופן מייק!) // המסיבה הקווירית הכי אגדית בתל אביב בסיבוב נוסף // והתדר, איך אפשר בלי התדר

18 באוגוסט 2022

חפלה עם שריף בעזיזה // הזיזי

את מקומו של ליין האריסה האגדי מתעתד להחליף ליין חדש בשם עזיזה. כמו האריסה, מדובר בליין מזרחית לקהילה הגאה, שיערוך את המסיבה הראשונה שלו אבר עם לא פחות משריף הילד הדרוזי (כיום כבר "שריף המבוגר הדרוזי")! כן כן, קראתם נכון. על העמדה, לפני ואחרי שריף, יעשו פורח דיג'יי קופר, דיג'יי מוגלי ודיג'יי עדן זגרון. לא יודעות מה אתכם, אבל אותנו זה מרגש בטירוף. כרטסו, בסבוסות.
הזיזי, קרליבך 7, חמישי (18.8) 24:00, 65-85 ש"ח

PUSHITHARD // ברקפסט קלאב

זה לא החום. זה גם לא הלחות. זה לואיג'י די ונרה (Luigi Di Venere) הרזידנט ומנהל הלייבל של Cocktail D’amore, אחד המועדונים הסקסיים ביותר בברלין. לואיג׳י יפנק אתכם במנה גדושה של איטלו דיסקו, טכנו, ניו ביט וטראנס, שיגרמו לכם לנזול על הרחבה. לפניו יחממו לכם את המנועים יוגו ואייל בארוז מהלייבל המקומי והמעולה באוהאוס, ואחריו ירימו אתכם מהרצפה אולסבנגר ומייקי שיתקלטו בק טו בק. רק אל תחטפו איזה משהו ונריאלי.
ברקפסט קלאב, רוטשילד 6, חמישי (18.8) 23:55, 60-70 ש"ח

Feelingz // בוקסא

יש ליין חדש בעיר, הוא נטול פוזה, מלא ברגש והמטרה שלו היא להרים לכל אישה שרוצה לחשוף את הכישרון שלה בפני העולם ואנחנו אומרות איימן! כל הניהול האומנותי מובל ומיוצג על ידי נשים, החל מהגרפיקאית ועד הדיג'ייות, הראפריות והאומניות המגניבות שמציגות את עבודותיהן. מדי חמישי יעלו על העמדה דיוות שירימו לכם את המצב רוח, וינגנו לכם טיונים על טהרת ההיפ הופ, דאנסהול, אפרוביט, דריל וכל מה שיגרום לכן טו טוורק. השבוע תוכלו להנות משביט בר-אור, יעל גרודזינסקי (Jahel) וספיר בר (Juiceysap). ולדובדבן שבקצפת, לצד הדיג׳יות יש גם אופן מייק (יעני מיקרופון פתוח) שייתן במה לראפריות חדשות שיחשפו את הפלואו שלהן. ועל זה אנחנו אומרות, דרופ איט לייק איטס הוט!
בוקסא, רוטשילד 31, חמישי (18.8) 23:00, הרשמה בלינק

בייבי לולו חוגגים שנה // רפי קלאב

ההשתלטות הירושלמית המבורכת על מועדוני תל אביב מתחילה הסופ"ש עם חגיגות יום הולדת שנה לבייבילולו, צמד דיג'יים פרשים ביותר שמגיעים אלינו מהבירה ומביאים איתם צלילים קאריביים. יונה לימוזין ומאיולה הם השניים שחתומים על הליין, שמבטיח לכם (שימו לב, לא נגענו): דאנסהול באנגרז, ביילה פאנק, היפ הופ הרמות ורגאטון מופרך. השניים יתקלטו אחרי האב הרוחני של התדר, וולטר, שינגן בק טו בק עם תום קורן, אקא Mot. מבטיחים שיהיה חם ומגניב.
בית רומנו, דרך יפו 9, חמישי (18.8) 23:00, כניסה חופשית

היפנוטיק דיסקוטק // שביל המרץ 2

מי שמבין דבר או שניים בחיי לילה יודע שאת המסיבות של ההיפנוטיק אסור לפספס. ההיפנוטיק הם עמית סטארק וערן קווינט, שני דיג'יים ירושלמים שמלמדים את התל-אביבים איך מרימים מסיבה כמו שצריך ומכל הלב. לא מדובר בעוד סתם ליין, אלא בקהילה של אנשים שחיים מוזיקה ופארטיות, ולכן דואגים להרים לעצמם כמו שהם אוהבים, וזה מורגש. המסיבות של ההיפנוטיק הן תמיד חוויה אסתטית כוללת; מהמוזיקה מלאת הנשמה שנעה בין ז׳אנרים, דרך התפאורה ועד לתאורה. החבר׳ה האלה מגיעים ללוקיישן, וביחד עם חברים מוכשרים הופכים אותו למועדון האידיאלי. ביום שישי הם יגיעו לשביל המרץ ויעשו את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב – כיף עד שעות הצהריים של יום המחרת. הליינאפ הפעם מגוון במיוחד ונבחר בקפידה כדי לתת לכם טעימה מכל העולמות. בין הדיג'יים תוכלו למצוא את סימי לי ג'ונס, WD40, מיול דרייבר שינגן לייב, DJ SHATTA ,ו-Sh Se. בבוקר תוכלו להנות מבק טו בק של אולסבנגר וערן קווינט, ואחריהם עמית סטארק שינגן עד אחרון המפזזים כמו שהוא אוהב. ההתמכרות מובטחת. תעשו לעצמכם טובה וכרטסו.
שביל המרץ 2, שישי (19.8) 23:30, 50-90 ש"ח

פאג // האומן 17

המסיבה הכי קווירית בעיר מגיעה ביום שישי למקדש המסיבות התל-אביבי. גם כאן לא מדובר במסיבה שמסתפקת רק במוזיקה טובה, אלא משקיעה בחוויה אסתטית, הכוללת תפאורה ופרפורמנס שמטשטשים את הגבול שבין אומנות לקלאבינג. לכבוד החוויה החודשית, יגיע לפאג דיג'יי שהעלה את הסטנדרט עבור רייבים בכל העולם כשארגן בברלין מסיבות שעלו על 30 שעות. DJ VCO, הרזידנט של הקרו הקווירי Same Bitches ידוע בסטים מחשמלים המשלבים אלקטרו ואסיד האוס עם כל הנגיעות הנכונות של היפ-הופ ודראם אנד בייס. לפניו יתקלטו דור ציפורי ואורון קיי ואחריו Pharaoh. על העמדה בחדר הקטן תוכלו למצוא את מלכת הדראג האהובה עלינו תומר ורסאצ'ה.
האמן 17, אברבנאל 88, שישי (19.8) 23:55, 120 ש"ח

רפי נייט עם דויד אלימלך ו-Juju // רפי קלאב

עם כ״כ הרבה רזידנטים של הברגהיין בעיר, מי בכלל צריך לטוס לברלין. והפעם, דויד אלימלך. מלבד היותו רזידנט של הפנורמה בר, אלימלך הוא דיג'יי מוכשר שמתמחה בכל מה שנע על הציר שבין שיקגו האוס לדטרויט טכנו. הסטים שלו הם כמו משב רוח רענן שיגרום לכם להרגיש שיש עוד תקווה בעולם. ואמנם אין לנו אורח מחו"ל, אבל כן יש לנו אורח ישראלי עם קילומטראז' חו"ל רציני: ג'וג'ו (ההוא ששם את הג'וג'ו בג'וג'ו & ג׳ורדש, שמוכרים בזכות הסטים ייחודים אותם הם מנגנים לייב). ג'וג'ו ימשיך את הקו ההאוסי בדרכו וימתח את הז׳אנר לקצוות איזוטריים אך מגניבים ביותר.
בית רומנו, דרך יפו 9, שישי (19.8) 23:30, כניסה חופשית

Mihai Pol וחברים // מועדון הבלוק

הדיג׳יי והמפיק הרומני, בין הבודדים שיכולים לנגן סטים שלמים המורכבים אך ורק מקטעים מקוריים, מגיע לחצר של הבלוק לנגן לכם קצת מינימל רומני. לפניו יפתחו דני דיוויד ורנצ'ו ואחריו יסגרו טל כהן ופונטיין. לחובבי הטכנו, בלאונג' ינגנו Assimilated בסט בכורה, וואן אייג׳'ט ואסף נפתלי.
הבלוק, דרך שלמה 157, שישי (19.8) 23:30, 50-110 ש"ח

גזוז // פאי גרדן

אם יש דבר שאנחנו אוהבות במיוחד זה מסיבות צהרים. מה יש לא לאהוב? שמש, אלכוהול, מוזיקה טובה וסיבה להשוויץ במושקוף. אז מעבר לסטינג הנהדר, גזוז מסדרים לכם גם ליינאפ ששווה לצאת מהבית ולהזיע בשבילו. שימו לב: הרזדינט האהוב שלנו בפנורמה בר, רועי פרז יחלוק את העמדה עם הדיג'יית הבריטית והמבטיחה OR:LA. מהיכרות עם שני הכוכבים האלה, צפוי לכם סט ארוך ושובב שישלב בקלילות האוס וטכנו וירים אתכם לגבהים חדשים. השניים יקבלו תמיכה מקומית מגילי אליאש שינחית עליכם להיטי רחבות מרעננים, ויעלי מלכת ההאוס שתקח אתכם למסע גרובי במיוחד. מאה אחוז פאן.
פאי גרדן, אחד העם 54, שבת (20.8) 14:00, 60-100 ש"ח

RAS + גיאגיא + RASCO // תדר

למי שעוד לא חווה את RAS בהופעה, מתבקש להגיע דחוף ביום שבת. אם לא היינו יודעות יותר טוב, ואם הם לא היו שרים על אשקלון (אגב, השיר הכי מדבק שתשמעו), לא היינו מנחשות בחיים שמדובר בלהקה ישראלית. גרוב כזה מדויק טרם נשמע במחוזותינו. הטריו שמבוסס ברובו בברלין (כן כן, שמנו לב לתמה של הסופ"ש הזה. וגם של כל שאר הסופ"שים) עושה מוזיקה שנעה בין סול פסיכדלי, פאנק, דיסקו ודאב. עוד בתוכנית, הופעה של רסקו, טריו מצוין נוסף שייקח אתכם למסע פסיכדלי אל שנות ה-70 המוקדמות בתוספת רפרנסים לצ'ארלי מגירה, וגם הופעה של גיאגיא שיעשה את מה שהוא עושה הכי טוב – מוזיקה שקשה להגדיר. על התקלוטים יופקדו יוני שרוני ומרסל דושן, ועל האפטר פארטי ברפי – יואב סער. אחריות על התאורה והאווירה תוטל על מלחמאמי, קולקטיב שמתמחה בדיוק בזה.
בית רומנו, דרך יפו 9, שבת (20.8) 18:00, כניסה חופשית

עוד פרטים והאזנות