מסיבות סופ"ש בתל אביב: יותם אבני משתלט על הבור. יהיה טכנו

יותם אבני (צילום: מיקה גורוביץ | ע. צלמת: אמבר אופיר, גל בומנדיל | צולם במלון בוטיק אסמבלאז')
יותם אבני (צילום: מיקה גורוביץ | ע. צלמת: אמבר אופיר, גל בומנדיל | צולם במלון בוטיק אסמבלאז')

עוד סופ"ש קשוח עומד לעבור על תל אביב וגם אם הפסדתן את המסיבות הגדולות של יום חמישי עוד לא אבדה תקוותכם: שש מסיבות מומלצות יאלחשו לכם את הסופ"ש בקטע טוב, ובראשן שתי מסיבות מבטיחות בבור ובאוזן

17 בנובמבר 2022

לבל

לבל הוא ליין חדש וצעיר בעיר. מדובר בפרויקט עצמאי של יוצרים צעירים שבמרכזו עומד הרעיון של מסיבות מצולמות, קצת כמו הבויילר רום התל אביבי שתמיד רצינו שיהיה לנו. הפרויקט המרענן הזה שם דגש על קידום של אמנים בתחילת דרכם – מהדיג'יים המקומיים שעל העמדה ועד להופעות והמיצגים שיתארחו במקום – בקיצור, עוד פתרון מעניין (שמאוד לא שותף לגישת ה"אל תצלמו!" בחלק מהמסיבות בעיר) למצב הנוכחי של חיי הלילה בתל אביב. ליח"צ שלהם זה עושה רק טוב – תוכלו למצוא אותם באינסטגרם מעדכנים על כל אירוע וביוטיוב מעלים את הסרטונים של המסיבות. האירוע הקרוב הערב הולך להתרחש בשני חללים שונים של ה-soul:r 90, בשיתוף פעולה עם קבוצת הפאלודה, קבוצת אמנים המקדמת אמנות במרחבים שונים ולא שגרתיים.

אתמול (חמישי) נוגנה שם מוזיקה שנעה בין amapiano (האוס אפריקאי ג'אזי-לאונג'י עם מלא, מלא פסנתרים – כפי שהיה ניתן להבין מהשם) ואפרו האוס, לאורך ספקטרום יותר אינטנסיבי וקלאברי עם טק-האוס מבית asphaltdj ו-gzardin (הבנתם? גזר דין), שהוציאו זה EP ראשון.
soul:r 90, החשמונאים 90

1. יותם אבני // בור

יותם אבני חוזר לסיבוב נוסף בבור, המיני-קלאב החדש שקם על חורבות הבוקסה. אבני, מותיקי הדיג'ייז בתל אביב שהספיק גם להסתובב לא מעט ברחבי העולם חוזר לעמדה במגרש הביתי ולא צפוי לרדת ממנה כל הלילה.
רוטשילד 31, שישי (18.11) 23:55, 60-70 ש"ח. כרטיסים כאן

2. מסיבת החורף של ביגמאות' // אוזן

מסיבת להיטים אנגלית (ברוחה, אבל לא בבלעדיות בפלייליסט) באוזן. האוזן חוגגת את האלבום החדש (והשנוי במחלוקת, צריך להגיד) של ארטיק מאנקיז ועושה שולם בין האחים גלאגר (ביניהם, לא עם בלר. יש דברים שגדולים גם על ביגמאות'). עוד יושמעו: קלאסיקות מתחילת המאה ה-21 כמו לסד סאונדסיסטם, קסביאן, וומבטס, הרכבים חדשים יותר כמו ווט לג וכמובן שגם מוריסי והסמית'ס (אחרי הכל, קוראים לליין הזה ביגמאות').
אוזן, קינג ג'ורג' 48, יום שישי (18.11) 23:00, 60-80 ש"ח במוקדמות ובכניסה, הכרטיסים נמצאים פה

3. בלאקמילק // מסיבת ביונסה

מסיבת ביונסה בסימן האלבום "רנסנס", מה צריך יותר מזה? הליין הגאה בלאקמילק מביא מסיבות פופ מקפיצות אחת אחרי השניה והפעם עם האישה מס' 1 של התחום – קווין בי והאלבום החדש שלה.
מורפיום, אבן גבירול 30, שישי (18.11) 23:55, 70-80 ש"ח, לינק לאירוע

4. P.E.A.R.L // אוזן

המסיבה הקרובה באוזן קלאב הולכת להביא אליכם את הסאונד ייחודי של האמן P.E.A.R.L, שמזוהה עם שילוב ביטים אגרסיביים יחד עם טעמים יותר מתוחכמים, אמביינטים ואקספרימנטלים של מוזיקה אלקטרונית משנות ה90 (זוכרים שפעם קראו לזה IDM?).
קינג ג'ורג' 48, שישי (18/11) 23:55, 80 ש"ח במוקדמות באתר ו-100 ש"ח בכניסה, לינק לאירוע

5. מסיבת קלאסיקס אונלי ברדיו

מסיבה של נטו קלאסיקות היפ הופ ו-R&B. הצטרפו למסיבה שעשויהכולה מהצד הטוב של ה-MTV שזוכרים כל ילידי שנות ה-80 וה-90. ני-יו, מריה קארי, אשאנטי, ביונסה וג'יי זי, נלי וקלי, סנופ דוג ולודאקריס, TLC, שון פול ועד דוקטור דרה ואמינם – רק קלאסיקות, אמרנו לכם.
שד"ל 7, שבת (19.11) 22:00, כניסה חופשית, עוד פרטים כאן

 

6. הקיוסק משתלט על הכולי

נכון החדר הורוד והקטן בכולי עלמא שיש בו את המוזיקה הכי טובה, מיליון אנשים אחד על השני, ואתם כל הזמן שואלים את עצמכם "וואי למה הם לא שמים את המוזיקה הזאת בכל המקום הענק הזה במקום רק בחדר הקטן"? אז החלומות שלכם סוף סוף התגשמו: הקיוסק משתלט על הכולי והמיעוט הקיצוני והשמח ינגן את המוזיקה בכל המקום. אולי הפעם יהיה מקום לכולם לרקוד.
מקווה ישראל 10, יום שבת (19.11), 21:00, כניסה חופשית, לינק לאירוע