מה עושים בסופ"ש: 9 מסיבות חמות במיוחד לתחילת החורף

לייבל Scenarios (באדיבות הלייבל)
לייבל Scenarios (באדיבות הלייבל)

הלייבל הבינלאומי Scenario (כולל עמנואל סאטי!) משתלטים על הרידינג 3 // מסיבת צהריים של E-Boded באומן 17 // ערב ראפ דרומי ברומנו, או יה // וגם: ערב שלם על טהרת ה-UK Garage, הז'אנר הכי אנדרייטד על הרחבות, במרץ2

24 בנובמבר 2022

1. Scenarios בתל אביב // רידינג 3

אחרי שניגנו בברנינג מן, בלוס אנגל'ס ובליסבון וכשהם בדרכם לקוסטה ריקה, הלייבל הבינלאומי Scenarios מגיע לראשונה לביקור תל אביבי במהלך סיבוב ההופעות העולמי. האירוע הענק יתקיים ברידינג 3, יחד עם מאות בליינים שיבואו להתפרק קצת על הרחבה. הלייבל הוקם על ידי קבוצת אמנים ומכיל סך הכל חמישה יוצרים ומוזיקאים שרק רוצים להפיץ את הבשורה שלהם ברחבי העולם ללא מעצורים. חמשת האמנים הם עמנואל סאטיה, שון דורון, מגה, טים אנגלהרדט ויוליה ניקו, שהפורמט הקבוצתי איפשר להם ליצור הפקה המשלבת דיפ האוס יחד עם מוזיקת אפרו ומלודיות מיוחדת מיוחדת.

בחמישי הקרוב יופיע בין היתר דיג'יי Laolu, דיג'יי שהגיע משוויץ הנפלאה ואחראי על כמה מהלהיטים הגדולים והמוכרים יותר ברחבות הטכנו. איתו יופיע גם עמנואל סאטי, דיג'יי גרמני שזכה בתואר "המפיק הטוב בעולם" של מגזין DJ Awards ועמד בראש המצעדים של אתר Beatport מאז שפרץ ב-2016, עם המנונים שטרפו את איביזה ופסטיבלים שונים ברחבי העולם. יחד עם שני אלה, יופיע גם שון דורון, דיג'יי ישראלי שכבר מזמן פרץ לקריירה מצליחה בחו"ל.

חמישי (24.11) 22:30, 179-299 ש"ח, כרטיסים כאן

2. E-BODED & PUSHITHARD // האמן 17

מסיבת צהריים נוספת מבית היוצר של הליין E-BODED x PUSHITHARD שעל דגלו חרט "סטרייטים וגייז מסרבים להיות אויבים" (אויבייז?). במסיבה הקרובה תוכלו לשמוע את FKA.m4a, דיג'יי ותיק בתחום שמוכר ויודע בסטים המשלבים האוס-טכנו ודיסקו מקפיץ ובעובדה שהשם שלו הוא שם של קובץ וידאו ישן.
אברבנאל 88, שבת (26.11) 14:00, 70-140 ש"ח, כל הכרטיסים פה

3. SHAPES // קולאבו

ליין חדש נוחת בקולאבו וזה הזמן לצאת ולבדוק אותו. שייפס הוא ליין מוזיקת האוס חדש, שעיקר הוויז'ן הוא יצירת חווית קלאבינג חדשה – יותר מודעת, חיובית ובריאה עבור עצמנו ועבור הסביבה (כן, סלף קר עדיין באופנה). אבל מה זה אומר ברחבה עצמה? אנחנו לא לגמרי בטוחים, אבל העיקר שבכל שבוע יתארחו דיג'ייז בינלאומיים ובינלאומיות שיביאו את האנרגיה המחוספסת שלהם לשם. בחמישי הקרוב נפגוש את Cassy הבריטית – מפיקה, דיג'יית, בעלת לייבל ואשת תרבות בינלאומית.

דרך בן צבי 47, חמישי (24.11) 22:30, 80-120 ש"ח, כרטיסים כאן

4. ערב סיום פסטיבל חשיפה בינלאומית // תדר

פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה מגיע לערב הסיום שלו בתדר. מדובר בפרויקט של הצוללת הצהובה בירושלים, במסגרתו עשרות אנשי מקצוע בתעשיית המוזיקה הישראלית ומרחבי העולם מגיעים לחמישה ימים של הופעות בשלל סגנונות שמערבבים בתוכם את הכל – רוקנרול, ג'אז, אינדי, אלקטרוני, מוזיקת ​​עולם, פופ, היפ הופ, פאנק, אוונגרד ועוד. ערב סיום הפסטיבל בתדר יארח ברחבה המרכזית את שי טרא ליטמן, אמן הנוער והנעורים התל אביבי שפרץ בשנים האחרונות, את קרולינה שתמיד באה טוב ואת D Fine Us להקה ישראלית שמנגנת מוזיקת ג'אז רומנטית של כפר עם קצב עירוני.

דרך יפו 9, שבת (26.11) 18:00, כניסה חופשית, לפרטים נוספים

5. QGarden // פאי

הליין הקווירי של הפאי מארח את DASCO – דיג'יית, מפיקה, יוצרת וברלינאית שגדלה בישראל. אחרי הופעות בבמות הגדולות של טרזור בברלין, ה- Sacré בפריז, Ifz בלייפציג ועוד, דאסקו מגיעה אלינו ושבה הביתה. DASCO היא מייסדת הלייבל Bisexuality Exists ופרסמה חומרים בלייבלים נחשבים נוספים כגון Local Talk ו-Housewax. ספויילר: סט שמח עם הרבה פוראח.

אחד העם 54, שבת (24.11) 16:00, 50-70 ש"ח, לינק לכרטיסים

6. פוליפוניה // מונדו 2000

"שנלך למסיבת גג בלוינסקי?" זאת תמיד הצעה טובה בתל אביב. ליין פוליפוניה מתארח שוב במונדו ומעניק לכם מסיבה הרמונית של צלילים עצמאיים שעובדים במקביל מבלי להפריע אחד לשני. נשמע קצת היפי, אבל יש כאלה שזה מתאים להם. תוכלו להנות ממוזיקה איכותית של אמנים צעירים כמו עידו מורלי, שבאים בסך הכל רק לחבר בין קצת תודעות ולגרום לכם להנות מהקצב של החיים.

לוינסקי 39, חמישי (24.11) 21:00, כניסה חופשית, לינק לאירוע ולפרטים נוספים

7. סאלי גראז' // המרץ2

סאלי גאראז' הגיעה אלינו כל הדרך מאנגליה (זה השם של הליין, אל תשאלו) בשביל לתת לנו ערב שלם של UK Garage – מקצבים לא סדירים, קטעים ווקאלים לא קשורים, בקיצור, הבלאגן הכי כיפי שיש. על העמדה תוכלו לשמוע בין היתר את Liam Veshler.

שביל המרץ 2, חמישי (24.11) 23:00, 75-85 ש"ח, לכרטיסים

8. גירל פאוור פארטי // דופלקס

הדופלקס מציג מסיבת שלוש רחבות עם ספיישל גירל פאואר (מסתבר שעדיין קוראים לזה ככה. נחמד, האמת), עם רחבת רוק, רחבת פופ ורחבת רגאטון (האמת, נחמד שעדיין מתכננים מסיבות ככה).

הש"ך 10, שישי (25.11) 23:50, 75-85 ש"ח, לינק לכרטיסים

9. היפהופ ברומנו // רומנו

ליין רומנו היפהופ חוזר אל העיר, ומגיע במהדורה מיוחדת של ראפ דרומי עם מבטא כבד ונשק שלוף. דיג'ייז הבית של רומנו יעלו על העמדה עם מוזיקה עמוסה של הסאונד הדרומי, החל מהאיטיות של יוסטון, לראפ המפחיד של ממפיס ועד לגסויות של אטלנטה.

דרך יפו 9, שישי (25.11) 23:30, כניסה חופשית, יש להירשם מראש, לינק להרשמה