מה עושים בסופ"ש: 8 המסיבות הכי חמות לשבוע האחרון של הקיץ

רד אקסס (צילום: רואי שור)
רד אקסס (צילום: רואי שור)

רד אקסס משיקים EP חדש // טירוף של איטלו דיסקו בפאי גרדן עם אורחת מחו"ל - דווקא מצרפת // הקוק שוק יוצאים מהמחתרת ומשתלטים על פארק דרום // האפטר האגדי של פוראבר מגיע לזיזי // ועוד מסיבות שיקפיצו לכם את השבוע

25 באוגוסט 2022

פיטר ואן הוזן וחברים // מועדון הבלוק

מועדוני תל אביב מתקשים לשחרר את הקיץ. זו כבר ההפקה השלישית שדואגת לנו למסיבה שלא נגמרת עם אפטר פארטי עמוק אל תוך יום שבת, והפעם זה מועדון הבלוק שסוגר את העונה עם לא פחות מאשר הדיג'יי והמפיק האגדי, פיטר ואן הוזן. ואן הוזן לוקח את הטכנו שאנחנו רגילים לשמוע כמעט בכל מועדון ומכניס בו אלסטיות שנותנת לו סאונד ייחודי וקצת יותר קליל. הוא ינגן לראשונה בחצר הבלוק סט לייב אנלוגי, ואליו יצטרפו עדי הירש, א.ק.א וואן אייג'נט בסט פתיחה, רוני גרופ והרזידנט טל כהן שיפתח את האפטר בשש בבוקר. בלאונג' ינגנו הילו, ג'ונס חסן, ורוני גרופ שימשיכו מהחצר אל האפטר בלאונג'.
הבלוק, דרך שלמה 157, שישי (26.8) 23:30, 50-110 ש"ח

איטלומאניה #4 // פאי גארדן

לכל מי שלא הספיקו לטוס לחו"ל הקיץ, או כאלו שהספיקו אבל רוצים עוד – הנה יש לכם הזדמנות לקפוץ לאיטליה מבלי לעבור בידוק בנתנב"ג. ביום חמישי הפאי מארגן לכם ערב מלא באיטל ודיסקו, ז'אנר הקאלט שמפגיש בין דיסקו צ'יזי לסינת'ים אפלים. לתענוג הזה תוסיפו קצת שיק צרפתי ויש לכם חופשה קלאסית באירופה. את הניחוח הצרפתי תביא איתה ג'ניפר קרדיני, דיג'יית שהיא כבר מזמן סנסציה בינלאומית עם סטים מוקפדים על טהרת ההאוס, דיסקו (גם איטלקי וגם לא), וגם קצת טכנו. לפניה יתקלטו דודי ודיש וקוטיק ואחריה ראפה בסט בק טו בק עם יואב גולדמן. כדאי, כדאי ועוד פעם – כדאי.
פאי גארדן, אחד העם 54, חמישי (25.8) 20:00, חינם עד חצות, 50 ש"ח אחרי

רד אקסס בהשקת אי פי חדש // MAZE

את רד אקסס אין צורך להציג. אחד מהייצואים האלקטרוניים הכי מצליחים של ישראל בשנים האחרונות משיק EP חדש (כולל קליפ) במסיבה מגניבה במיוחד עם שתי רחבות לוהטות (כל כך לוהטות שהחליטו לערוך את המסיבה במועדון שיש בו מקלחות כדי שתוכלו להתקרר). מלבד המקלחות, המועדון מציע שתי קומות שיאפשרו לכם ללכת לאיבוד ולמצוא את עצמכם מחדש. בכל מקרה, בחזרה למסיבה: לצידם בליינאפ תוכלו למצוא את יזראל'ס פיינסט, אוטרקיק והקטיק בסט בק טו בק שתמיד תענוג לשמוע. ויש גם נציגות בינלאומית: בודינו, דיג'יית איטלקיה המתגוררת בברלין ומתמחה בסאונד שמשלב ביצירתיות בין ניו וייב לטכנו. ברחבה השנייה והלא פחות מפתה – אקו, דני ואק ועמית סטארק. אנחנו לא מצליחות לחשוב על דרך טובה יותר להתחיל את הסופ"ש.
MAZE, השרון 12, חמישי (25.8) 23:59, החל מ-120 ש"ח

שן, הופעת השקה // רפי

הלהקה שחתומה בלייבל המעולה של רד אקסס (שוב שלום לכם) משיקה אלבום שני, "תיע תוע", בהופעה שלא כדאי לפספס. בניגוד לכל מה שקורה בסצנת המוזיקה הבינלאומית, הלהקה המיוחדת הזו מצליחה להישאר נאמנה לרוקנרול ולשמור עליו עדכני, מעניין ובעיקר נעים באוזן. הגיטרות המלוכלכות והגרוב האינסופי בשילוב עם הסקסאפיל של הארבעה הופכים את הסאונד שלהם למהפנט וממכר, ואת ההופעה לאירוע שאנחנו מחכות לו בהתרגשות רבה. לפני ההופעה תוכלו ליהנות משירים וכיסופים מאת Garzen Sound System, ולאחר מכן לרקוד ולהשתחרר בסט של אולסבנגר.
רפי, בית רומנו דרך יפו 9, שישי (26.8) 21:00, כניסה חופשית

קלאב נייט // אוזן קלאב

ביום שישי הקרוב צפויות הרמות נהדרות באוזן קלאב: יעלי, אורון קיי בק טו בק עם צ'ארלי, מאטריס ואביב. כולם דיג'יים ששווה לבוא ולהאזין להם, ושבטוח ירימו רחבה לוהטת. על הבר ישתלטו ההיפנוטיק דיסקוטק, עם קרו שכולל את יונה לימוזין, ערן קווינט, עמית סטארק ומאיולה. זה כבר לא סוד שאנחנו מעריצות גדולות של ההיפנוטיק, ולכן לא נכביר במילים, רק נגיד שלכל מי שרוצה לסגור את חודש אוגוסט במסיבה שווה, אנחנו ממליצות מאוד להגיע.
האוזן, קינג ג'ורג' 48, שישי (26.8) 23:00, 60-70 ש"ח

פוראבר תל אביב – בומבוקס // האומן 17

הליין הלהט"בי המפורסם מרים פעם נוספת מסיבה שתתחיל בשישי ותימשך עמוק לתוך האפטר המפורסם לא פחות של יום שבת. מי מבינינו שאוהבת להקדים תוכל להנות ביום שישי מתקלוטים של רז דנון, ארון ורן זיו. המאחרות והקרחניסטיות (או המשכימות קום!) שבינינו יכולות להגיע ביום שבת ב-7:00 למועדון הזיזי ולהרים עם אלעד יניב וגל אברג'יל. יאללה בלאגן.
המסיבה: האמן 17, אברבנאל 88, שישי (26.8) 23:59, 140-220 ש"ח. האפטר: זיזי, קרליבך 7, שבת (27.08) 07:00

קייטנת סוף הקיץ של קוק שוק // פארק דרום

קוק שוק סוגרים את הקיץ בהפקה מגניבה ומיוחדת במינה בלוקיישן שעוד טרם יצא לנו להרים בו. אנחנו מברכות על כל הפקה שעושה קצת משהו שונה בעיר, וזה לחלוטין המקרה עם האירוע הזה, שייצא מגבולות הקלאב ויתרחש בפארק דרום. מדובר ביום שלם (מ-14:00 ועד 23:00) של פאן על גדות האגם ויכלול שיעור יוגה וצ'ילאאוט, תקלוטים של דיג'יים מובחרים כמו דינה, יעלי, חיים ויטלי וערן קווינט, והכל בהנחיית לוטוס רבלון, ה-MC האגדית של אירועי TLV Ballroom. יש גם לחשושים על אפטר פארטי מחתרתי בטבע. אנחנו כבר ארזנו את התיק וממתינות בקוצר רוח לשבת.
פארק דרום, שבת (27.8) 14:00, 80-120 ש"ח

אורונגדה // פאי קלאב

ולסיום סיומת, חוזרים לפאי למנה גדושה של ויטמין סי שיחזיק אותנו עד הקיץ הבא. מלבד מיץ תפוזים טרי שיוגש בבר, תמצאו בתפריט גם את סודה דרים המעלף, אויסטרס, א.ק.א שי לרנר ושלי ליבר ההורסות, אורון קיי שמנצח על כל החגיגה הקיצית הזאת, ו-OMOLOKO, אחד מהשמות העולים בסצינה האלקטרונית בברזיל שידוע בסטים מקוריים המשלבים האוס, דיסקו ואפרו ביטס. אין ליינאפ יותר קיצי מזה ואנחנו כבר מתגעגעות לעונה שעושה לנו חם בלב ועיגולי זיעה במקומות אחרים.
פאי קלאב, אחד העם 54, שבת (27.8) 14:00, 50-80 ש"ח