מה עושים היום: תומר שרון, אורן ברזילי וקוקטיילים של קאב קם

דברים שכדאי לכם לעשות הערב (רביעי): תיאטרון לילדים ברביעיית פלורנטין | פסטיבל סרטי סטודנטים בדרייב אין | מופע מחול של להקת ענבל | ומרימים את השאלטר במתחם בזל

והנה משהו שאנחנו מתגעגעים אליו במיוחד. הקוקטיילים של קאב קם (צילום: אילן שפירא)
והנה משהו שאנחנו מתגעגעים אליו במיוחד. הקוקטיילים של קאב קם (צילום: אילן שפירא)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

16:30 ילדים: המתנה של הצב

אירועי התיאטרון המרנינים לילדים ברחבת רביעיית פלורנטין ממשיכים, והפעם מגיעה לכיכר נגה ניר פוגל עם ההצגה "המתנה של הצב" שתפעיל לכם את הילדים יופי יופי. הפעילות מיועדת לגילאי 7-3 בעלות של 15 שקלים. בשל הנחיות משרד הבריאןת מספר המקומות מוגבל ולכן יש להרשם מראש במזכירות 03-7247930. עוד פרטים כאן.

19:00 קולנוע: פסטיבל סרטי סטודנטים

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים מגיע לשיאו באירוע הקרנה בדרייב-אין, שיתחיל בהקרנת הסרטים הקצרים שזכו במסלול התחרותי של הפסטיבל ויגיע לשיאו ב-21:30 עם הקרנת הסרט הצרפתי המעולה "חבצלות מים", שהיה גם סרט הביכורים של הבמאית סלין סיאמה. פרטים נוספים והזמנת כרטיסים כאן.

19:30 מחול: להקת ענבל

ערב מצוין ביותר צפוי היום באקווריום של מרכז ענב על גג גן העיר, והוא יתחיל ב-19:30 עם חזרה חיה של להקת המחול ענבל, הזדמנות לחזות באחת מלהקות המחול הוותיקות והמצוינות שהיו כאן. מיד אחריה יעלה אורן ברזילי ואחריו תומר שרון, כך שצפוי ערב איכותי ובשל במיוחד. יאללה פיקניק. פרטים? כאן.

20:30 לילה: הקוקטיילים של קאב קם

איש אינו יודע מתי תהיה הפעם הבאה שבה תשבו בבר כמו בני אדם נורמלים ותזמינו איזה קוקטייל או שבע, אבל בינתיים אתם יכולים להקים קוקטייל בר ביתי בהדרכתו של אדי נוימן, מוותיקי הברמנים בעיר והאיש שמאחורי הקוקטיילים הרעננים של קאב קם, בסדנה מקוונת עתירת טיפים וטריקים שתשאיר אתכם בסוף הערב עם שלושה קוקטיילים ביד ובאזז נעים בראש. הזמנת מקומות כאן.

21:30 מוזיקה: תומר שרון

כולם יודעים שתומר שרון הוא שחקן מצוין וקומיקאי אדיר, אבל לא מספיק אנשים נחשפים לכישרון המוזיקלי שלו. חבל? כן, אבל. הערב תהיה לכם הזדמנות להיווכח בעצמכן, כשמיד אחרי אורן ברזילי יעלה תומש לשעה שבה יופיע עם חומרים חדשים וישנים בביצועו. זאת תהיה ההופעה הכי לוהטת (והיחידה) בעיר. כל זה קורה, כאמור, באקווריום של מרכז ענב.

מחר אמנות: מרימים את השאלטר

מתחם בזל נערך לקראת אירוע התרבות הכי אדיר של השבוע, שייפתח מחר (חמישי) ובו כשישים אמנים יציגו את עבודותיהם בחנויות ברחוב בזל וברחובות הסמוכים, כמו גם במרחב הציבורי, במסגרת מיזם "מרימים את השאלטר" שמחבר בין אמנים ועסקים קטנים וכבר כבש באוגוסט את מתחם גן החשמל. כל הפרטים כאן.

>> העיר לא מפסיקה: מאות אירועי תרבות ברחבי העיר לאורך החודש
>>להחזיר את המוזיאונים: עולם התרבות בסכנה קיומית גדולה