מה עושות בסופ"ש: סיורי קסטות בנווה שאנן וסרטים ביפו

שישי ושבת בת"א: שוק העתיקות והווינטג' בגבעון חוזר עם שלל אוצרות | הופעות חיות לכל המשפחה בשדרות רוטשילד | במוצ"ש: סיבוב נוסף של הופעות האקווריום בגן העיר | והדרייב אין חוזר במהדורת ילדים

כיכר גבעון (צילום: אור קפלן)
כיכר גבעון (צילום: אור קפלן)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

07:00 אספנות: שוק העתיקות והווינטג' בגבעון

החל משעות הבוקר בשישי תוכלו לסייר בין הדוכנים הייחודיים בשוק העתיקות בכיכר גבעון ששב לפעילות. תיקים, בגדים, שעונים, תכשיטים, מטבעות, מצלמות וחפצים מיוחדים עם סיפורים מפעם. הכניסה לשוק היא ללא תשלום, המוצרים, ובכן, כבר כן. לפרטים נוספים.

11:00 מוזיקה: סיור בעקבות הקסטות בנווה שאנן

חוקר התרבות אופיר טובול יוביל סיור באזור התחנה המרכזית הישנה בנווה שאנן בעקבות "מוזיקת הקסטות" ששינתה את פני המוזיקה הישראלית. הסיור יתמקד במקומות שבהם המוזיקה הים תיכונית פרצה לתודעה הציבורית – בעיקר בשנות ה-80. הסיור יחל בנווה שאנן 1 בעבור תשלום סמלי של 15 ש"ח. לפרטים נוספים

12:00 מוזיקה: הופעות חיות ברוטשילד

בסופי השבוע הקרובים יערכו הופעות מוזיקה לכל המשפחה בחינם ובאוויר הפתוח. הפעם ההופעות יערכו בשדרות רוטשילד 31 (סמוך לרחוב שד"ל), ותוכלו ליהנות מ- the isradixie ban- תזמורת צועדת המתמחה בג'אז; ההרכב המוזיקלי "פלימביז" עם מופע שירי קאברים מכל הזמנים וגם מ"קובי והדר" – מופע הכולל שירי רוקנרול – במיוחד משנות ה-60. הכניסה חופשית, לפרטים נוספים.

14:00 מסיבה: FIT רכיבה יחידנית #7

באופן רשמי זו אינה מסיבה אלא אירוע רכיבת אופניים המוני ברחבי העיר. באופן מעשי זו המסיבה הכי טובה שהייתם בה בתשע החודשים האחרונים. בשבוע שעבר זה כבר הגיע לאלף רוכבים ורוכבות בקירוב, ולכו תדעו מה יהיה השבוע. כלומר, לכו. כלומר, דוושו וסעו. כל הפרטים כאן.

יש לכם איוונט בתגובה הראשונה ובדיוק 4 שעות להגיע להבימה.זריז זריז יום שישי יום קצר.????Free Individuals Together????צילום ועריכה:Michael Mevorach

Posted by FIT TLV on Friday, December 4, 2020

17:00 (שבת) קולנוע: סיור סרטים ביפו

החל מראשית המאה הקודמת הקרינו סרטים ביפו. במהלך הסיור תכירו כמה מבתי הקולנוע הישנים של העיר העתיקה, כמו קולנוע אפולו וקפה זאריפי שבו התקיימו הצגות הראינוע הראשונות. כמו כן יוקרנו קטעים מסרטים שצולמו ביפו מ"אלדורדו", דרך "השוטר אזולאי" ועד "עג'מי". 60 ש"ח. נקודת המפגש תישלח בהמשך, לפרטים נוספים והרשמה.

17:00 מוזיקה: ההופעות באקווריום נמשכות

במוצאי שבת ישובו ההופעות (או חזרות) באקווריום של מרכז ענב על גג גן העיר. הפעם תוכלו ליהנות מ"התומשיה" – מופע מוזיקלי לילדים עם תומר שרון. לאחר מכן ממופע מחול של עידון גדרון, מהופעה מוזיקלית של אביגיל קובארי והערב יחתם עם עוד קצת מחול כשמאיה שוורץ תעלה על הבמה שהיא בעצם רחבה מהפנטת. בחינם. לפרטים נוספים.

17:30 קולנוע: דרייב אין פסטיבל סרטי ילדים

בשבת ולאורך החג, במסגרת אירועי פסטיבל סרטי הילדים הבינלאומי, ייערכו הקרנות סרטי ילדים בדרייב אין שיחזירו לכם את הטעם לחיים. הסרט שיוקרן בשבת הוא "החיים הסודיים של חיות המחמד 2" שיצא בקיץ שעבר, אבל גם אם הזאטוטים כבר ראו אותו – החוויה בכל מקרה גדולה יותר מכל סרט. צאו קצת מהבית, זה נחמד. פרטים ורכישת כרטיסים כאן.