מה עושים היום: גרטה תונברג אחה"צ וברוס ספרינגסטין בלילה

דברים שכדאי לעשות הערב בתל אביב: מחפשים את האלה בבית העיר | רוקדים גאגא בישיבה עם אוהד נהרין | נלחמים במשבר האקלים עם גרטה תונברג | ערים כל הלילה עם ברוס ספרינגסטין

ברוס ספרינגסטין (צילום: גטי אימג'ס)
ברוס ספרינגסטין (צילום: גטי אימג'ס)

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

11:00 אמנות: בית העיר נפתח מחדש

אחרי כשלושה חודשים של סגר, בית העיר הקסום והאהוב שבכיכר ביאליק נפתח מחדש, ובמרכזו המשכה של התערוכה הקבוצתית "תערוכה קוראת לאלה" על טהרת היצירה הנשית, שמשלימה מצדה את חווית כתב-העת "קמה" – כתב-עת נשי חדש. העבודות הנפרשות בחלל בית העיר ממחישות את הרעיונות העולים בגיליון הביכורים של כתב העת העוסק בשאלה "מי היא אלה?"; עוד פרטים כאן. בין העבודות כדאי לשים לב במיוחד לאנה לן (אקס טרי פויזן) וקולקטיב פנטהאוס והנה וידיאו:

17:00 מחול: סדנת תיפוף גוף

יעל כרמון היא בוגרת להקת טררם, והיא גם בוגרת "המירוץ למיליון", ושתי העובדות האלה אמורות להפוך את סדנת תיפוף הגוף שלה (בזום) למוצלחת במיוחד. במסגרת הסדנה כרמון תלמד איך להפוך את הגוף שלכם לחטיבת קצב ותנועה, וכן, תספר גם על חוויותיה מצילומי "המירוץ למיליון". פרטים והרשמה כאן.

18:00 קולנוע: גרטה תונברג בדוקוסטרים

הסרט התיעודי המסקרן "אני, גרטה", שמספר את סיפורה של מלכת המאבק במשבר האקלים, הנערה השוודית גרטה תונברג, הגיע לסינמטק ומוקרן במסגרת דוקוסטרים, מיזם ההקרנות האונלייני הנהדר של דוקאביב. נתקו את הילדים מנטפליקס לשעה קלה וחברו אותם אל הקרב החשוב של דורנו. רכישת כרטיס כאן (15 שקלים בלבד למחזיקי דיגיתל).

19:00 מחול: אוהד נהרין מלמד גאגא

אוהד נהרין משיק שיעור גאגא חדש בפורמט שקשה לעמוד בפניו – גאגא בישיבה! השיעורים מותאמים למשתתפים שאימון גופני בעמידה מאתגר עבורם וגם סתם לרופסים כמונו. השיעור בישיבה מציע מחקר פיסי המכיר במוגבלות תוך שימת דגש על יכולות הריפוי, הפוטנציאל לחיזוק, והתענוג שבתנועה. את השיעור הראשון של גאגא בישיבה אונליין יעביר הערב אוהד נהרין והוא פתוח לכולם ללא עלות. הרשמה מוקדמת כאן.

03:00 מוזיקה: ברוס ספרינגסטין לייב

מתגעגעים להופעות בחו"ל? אין לנו איך לעזור לכם. הלילה, עם זאת, תוכלו להתחבר אינטרנטית למופע צדקה שבו יתנו בראש ברוס ספרינגסטין, אדי ויידר, ג'קסון בראון, מתיסיהו ועוד, וכל ההכנסות מהאירוע יוקדשו לקרן "Teach Rock" של סטיבי ואן זנדט שאיפשרה למאות אלפי מורים ותלמידים בארה"ב להישאר מחוברים בזמן הקורונה. מחיר הכרטיס: 25 דולר. להשיג כאן.