מה עושים היום: נסיכה אחר הצהריים, וונדר וומן בלילה

דברים שכדאי לכם לעשות היום: הצגת ילדים ברביעיית פלורנטין | דייט לוהט עם מוני מושונוב וסנדרה שדה | שירה לעידן הקורונה | וקלינט איסטווד בדרייב אין

וונדר וומן (צילום: יחסי ציבור)
וונדר וומן (צילום: יחסי ציבור)
29 בנובמבר 2020

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

16:30 ילדים: הנסיכה שרצתה את הירח

הרחבה השוקקת של רביעיית פלורנטין תארח היום אחה"צ מופע מוזיקלי תיאטרלי לילדים, "הנסיכה שרצתה את הירח", בביצועה ועיבודה של נגה ניר פוגל. הפעילות מיועדת לגילאי 3-7 ובשל הנחיות משרד הבריאות מספר המקומות מוגבל, כך שצריך להירשם מראש בטלפון 03-7247930. עוד פרטים כאן.

18:00 קולנוע: פסטיבל או לה לה

אולם 6 של הסינמטק, הלוא הוא שירות ה-VOD הדנדש והמשתלם של הסינמטק, ממשיך עם פסטיבל הקומדיות הצרפתיות שלו, והערב נמליץ על "רבע עוף" עם לואי דה פינס, סרט שמחבר גסטרונומיה גבוהה והומור נמוך בדיוק כמו שצרפתים אוהבים. עוד פרטים ועוד סרטים כאן.

20:30 ספרות: שירת הקורונה

יוזמה חמודה של מרכז אריק אינשטיין, במסגרתה מוזמנים משוררים וחובבי שירה להקריא ולהאזין לשירה שנכתבה ממש עכשיו בימי הקורונה. האירוע מתרחש באוויר הפתוח ובכפוף לתנאי התו הסגול. גם אנחנו כתבנו שיר על עידן הקורונה והוא הולך כך: "אוף\ אוף\ אוףףףףףף\ די כבר עם\ זה". פרטים נוספים כאן.

20:30 תיאטרון: מוני מושונוב וסנדרה שדה

הזוג המלכותי של התיאטרון הישראלי במפגש מיוחד, משותף ואינטימי בו ישוחחו על עבודתם ביחד ולחוד על פני כמעט 50 שנות קריירה. המפגש מתקיים אונליין, כמובן, ויעלה 30 ש"ח לכרטיס צפייה משפחתי. עוד פרטים כאן.

21:30 קולנוע: וונדר וומן בדרייב אין

הקרנות הסרטים בדרייב אין ממשיכות אל תוך השבוע, והערב אחרי הקרנת סרטו של קלינט איסטווד, "הפרד" (19:30), תקבלו את ההזדמנות שלכם להתייחד עם גל גדות על מסך גדול בתפקידה האיקוני כ"וונדר וומן", רגע לפני שסרט ההמשך יוצא לשגע את העולם. מחיר כרטיס: 40 שקלים פר רכב למחזיקי דיגיתל. כל הפרטים כאן.

>> העיר לא מפסיקה: מאות אירועי תרבות ברחבי העיר לאורך החודש
>>להחזיר את המוזיאונים: עולם התרבות בסכנה קיומית גדולה