מה עושים היום: עגנון, קישון ופופ אפ עם די.ג'יי

דברים שכדאי לכם לעשות היום (חמישי, 26.11): ש"י עגנון מככב בשבוע האיור | גל דה פז מרימה את האקווריום | פופ אפ בגדים ודי.ג'ייאים למען עמותת "פתחון לב"

בגדי מעצבים ופאן פאן פאן. אלסי דול ב"פופ אפ רבולושן" (צילום מסך: מתוך הקליפ "ביי ביי")
בגדי מעצבים ופאן פאן פאן. אלסי דול ב"פופ אפ רבולושן" (צילום מסך: מתוך הקליפ "ביי ביי")
26 בנובמבר 2020

התרבות בתל אביב לא מתה. מדי יום נפרסם כאן בשעות הבוקר את לו"ז אירועי התרבות המומלצים שבכל זאת מתרחשים תחת משבר הקורונה, כדי לתת רוח גבית ליוצרים וליוצרות שהם הלב הפועם של העיר הזאת. את כל אירועי "העיר לא מפסיקה", עונת התרבות של עיריית תל אביב-יפו, תוכלו למצוא כאן.

11:30 קומדיה: זום אפרים קישון

אם רציתם לשמוע פרטים שלא פורסמו מעולם על חייו של אפרים קישון – ובינינו, מי לא רוצה דבר כזה – הגעתם למקום הנכון: רפי קישון, הבן של, בהרצאת זום על ההומור של אביו, כולל קטעים וסיפורים מסרטיו הידועים של קישון: סאלח שבתי, ארבינקא, תעלת בלאומילך, השוטר אזולאי. הרשמה וכל הפרטים כאן.

16:00 קולנוע: בלאק פריידיי בסינמטק

וויקנד השופינג הדוחה שוב איתנו, והנה משהו חכם לעשות עם הכסף שלכם: לרגל חג המבצעים משיק הסינמטק מנוי מיוחד לשירות ה-VOD החדש שלו, שיאפשר לכם לצפות בעשרה סרטים לבחירתכם (כולל פסטיבל סרטי הילדים בחנוכה ופסטיבל "סולידריות" שייפתח בשבוע הבא) תמורת 110 שקלים בלבד. כן, זה יוצא 11 שקלים לסרט. אתם טובים בחשבון, אה? כל הפרטים כאן.

16:00 פסטיבל האיור: ש"י עגנון

פסטיבל האיור יוצא לדרך עם אירוע שבו מאיירים/ות ואמנים/ות יגיבו לטקסטים נבחרים מתוך הרומן "סיפור פשוט" מאת ש"י עגנון. בחנות הספרים בנווה צדק הקרויה על שם הסיפור של עגנון, יתקיימו במהלך הפסטיבל סדנאות עבודה בהם ייצרו ויציגו המשתתפים סחורות וחפצים בהם השתמשו גיבורי הסיפור, ברוך מאיר וצירל, כדי לשרת את הלקוחות בעיירה הגליציאנית שבוש. תוצריהם האמנותיים יוצעו למכירה בשוק אמנות אשר ישחזר את רוח החנות העגנונית וסחורותיה בתוך החנות הקיימת. בחלל העבודה בחנות יוצגו האיורים שיצרה המאיירת קרן כץ בהשראת טקסטים ספרותיים וכחלק מעבודתה בצוות חנות הספרים סיפור פשוט. עוד פרטים באתר הפסטיבל

17:30 ילדים: ההמצאות ששינו את העולם

מלך הפודקאסטים לילדים של תאגיד השידור הציבורי כאן, יובל מלחי, מגיע למפגש מקוון סוחף על ההמצאות ששינו את העולם: הטלפון, מכונת הכתיבה והמצלמה, מאלכסנדר גרהאם בל ועד האייפון. גם מבוגרים ייהנו. הרשמה ופרטים כאן.

19:30-21:30 מוזיקה: האקווריום הכי חם בעיר

האקווריום של מרכז ענב מזמין אתכם להיות קצת סטוקרים (אבל בקטע טוב) ולחזות באמנים ובאמניות האהובים עליכם תוך כדי תהליך היצירה שלהם בלובי השקוף של המרכז, אשר פונה לגג גן העיר. זהו הסבב השני של 'האקווריום', פרויקט החזרות החיות שעלה לראשונה בחללי התחנה המרכזית בתל אביב, והקונספט אמנם נשמע קצת ווירד, אבל היי, זו 2020 וזה בחינם, אז אין תלונות. הערב: גל דה פז, להקת המחול פרסקו, ואוהד חיטמן. עוד פרטים פה

22:00-10:00 מוזיקה ואופנה: פופ אפ רבולושין

עמותת "פתחון לב" וחנות המותג ארקטה באירוע התרמה מיוחד שיימשך כל הסופ"ש ויכלול די.ג'ייאים כמו אלה גוטמן ואלירן אוסידון, לצד הופעות קצרות (עדי ביטי, אלסי דול, Bemet ועומרי 69 סגל), בר טאפאסים ובר קינוחים וסייל משוגע של שלל קולקציות של מעצבים מקומיים בהנחה. מזכיר קצת את החיים של פעם. כל הרווחים קודש לפעילות העמותה המסייעת לקשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות וכל הפרטים כאן.

☠️ POP UP REVOLUTION ☠️ בימים קשים אלו כולנו נרתמים למטרה משותפת – תרומה לארגון פתחון לב ונתינת במה לתרבות ויצירה ישראלית ❤️ בשביל לפנק אתכם כמה שיותר ולהגדיל את סל התרומה יש לנו הפתעה – חיברנו את האירוע ל BLACK FRIDAY !!! ????????????3 ימים של יותר הנחות! יותר פינוקים! יותר אמנים! והכי חשוב סל תרומה גדול יותר כי כל הרווחים מהאירוע נתרמים לארגון פתחון לב ❣️אז עוד קצת סבלנות וניפגש באירוע התרמה הראשון מסוגו שכולו יצירה ישראלית . ארקטה תציע הנחות ענק – כל החנות ב1+1 (כולל קולקציות חדשות????) ועד 500 דגמים חדשים ב-99 ש"ח❗❗כל זה קורה ב 26-28/11 ????‎pitchonlev #arketa #pitchonlev #donations

Posted by Arketa Fashion Israel on Monday, November 9, 2020

>> העיר לא מפסיקה: מאות אירועי תרבות ברחבי העיר לאורך החודש
>>להחזיר את המוזיאונים: עולם התרבות בסכנה קיומית גדולה

 

לאמפסיקהלאמפסיקהלאמפסיקה.כן, העיר השתנתה בתקופה האחרונה, אבל היא לא עוצרת: אמנות, תרבות, ספורט, פיקניקים, והמון…

Posted by ‎עיריית תל-אביב-יפו‎ on Tuesday, November 17, 2020