מה רואים הלילה: את "בואו לאכול איתי", אם זה היה "המרוץ לדראג"

חגיגה בצלחת. "Drag Me To Dinner". צילום: יח"צ
חגיגה בצלחת. "Drag Me To Dinner". צילום: יח"צ

ניל פטריק האריס מנחה את התכנית שלוקחת כמה מיוצאות "המרוץ לדראג של רופול", ומאתגרת אותם עם הכנת ארוחת ערב חגיגית, ומופע פרטי. או כמו שב-Hulu מגדירים אותה - תחרות זוהרת מבולגנת שאף אחד לא לוקח ברצינות. זה הולך להיות כיף גדול וצבעוני

תרבות הדראג עברה אינספור גלגולים בדרך להפוך מתרבות שוליים גם בקרב הקהילה הגאה לאחד מהדגלים הכי צבעוניים בקדמתה. ואולי זה לא מפתיע שתוכניות ריאליטי – בראשון "המירוץ לדראג של רופול" – עזרו להכניס אותה למיינסטרים. כמו הריאליטי, הדראג הוא פרופורמטיבי, צבעוני, צעקני וטראשי בקטע כיף. אבל אחרי 39 אלף עונות וספין-אופים, הגיע הזמן לחדש קצת את הפורמט, וזה בדיוק מה שהסדרה החדשה של Hulu שואפת לעשות.

"Drag Me To Dinner", משחק מילים חמוד על כפל המשמעות של המילה דראג (שהיא גם "לגרור"), היא שילוב בין מלכות דראג לגרסה טיפה יותר מצועצעת של "בואו לאכול איתי". בכל פרק צמד מלכות דראג מקבלות חדר גנרני (בתוך אולפן), אותו הן צריכות להפוך למקום מושלם, צבעוני ומופרע לארוחת קונספט, שאותה הן גם צריכות להכין. מלכות דראג במטבח? עם קוקטיילים ורמיזות מיניות על בשר? כבר אהבנו.

למרות שמדובר בתחרות, קשה לומר שהמלכות מתעניינות יותר מדי בניצחון, כי גם בהולו מגדירים את הסדרה כ"תחרות זוהרת מבולגנת שאף אחד לא לוקח ברצינות", והטריילר בהחלט מצביע על כך. ניל פטריק האריס המתוק הוא אחד מהשופטים, מלא מלכות דראג שמוכרות לכם מהתחרות של רופול מככבות (בין היתר: אלקסה, דריאן לייק, ג'ינג'ר מינג' ועוד מלא), המשקאות נמזגים בנדיבות והצחוקים לא מפסיקים להתגלגל. זה אמנם לא מאסטר שף דראג (אנחנו עדיין מחכות), אבל זה בהחלט נראה מבטיח.

העונה המלאה של "Drag Me To Dinner" זמינה ב-Hulu