מה רואים הלילה: כל מה שצריך לדעת כדי להפוך למנהיג כת מוצלח

בקרוב אצלכם. מתוך "איך להפוך למנהיג כת". (צילום: יחסי ציבור)
בקרוב אצלכם. מתוך "איך להפוך למנהיג כת". (צילום: יחסי ציבור)

סדרה דוקומנטרית חדשה של נטפליקס מבטיחה לתת לכם את כל הכלים שצריך כדי להפוך למנהיג כת, על בסיס השיטות הבדוקות של מנהיגי כתות מהעבר. תוך בינג' קליל של 3 שעות, גם אתם תוכלו להוביל חבורה של אנשים אבודים לעבר גורל אכזר

1 באוגוסט 2023

חברים, אנחנו בעד הגשמת חלומות. עופו על החיים שלכם – אם אתם רוצים להיות שפים, לכו תלמדו בקורדון בלו. חולמים על קריירה ב-NBA? תעבדו על הג'אמפ שוט. שואפים להוביל אנשים לאבדון במסגרת כת פרטית שתהלל את דמותכם ותסיים בתחקיר של "עובדה"? מי אנחנו שנעצור אתכם. כלומר, אנחנו לא בעד – כתות זה דבר הרסני ומפחיד. אבל אם כבר אתם רוצים להקים כת, לפחות תעשו את זה כמו שצריך, עם תחקיר רציני שילמד אתכם את הצלחות העבר. ובתחקיר רציני אנחנו מתכוונים לששת פרקי "איך להפוך למנהיג כת", סדרת הדוקו החדשה של נטפליקס.

אז מה ילמדו אתכם שם? במהלך כל פרק, חצי שעה בסך הכל, יתמקדו במנהיג כת אחר שילמד אתכם איך להשיג את חיי הנצח של מנהיגי הכת. הם כמובן לא ילמדו אתכם אישית, אלא דרך חומרי ארכיון דוקומנטרים, קריינות בקולו הערב של פיטר דינגלדג' ופרשנים שונים שמתארים את מבנה הכת, הפסיכולוגיה של משתתפי הכת והאלמנטים שנכנסים לתוך מנהיג כת טוב, אבל אם אתם באים ללמוד, התוצאה אותה תוצאה. צעד ראשון בדרך להגשמת החלום להפוך לגואל רצון.

במסגרת הקורס המזורז של נטפליקס תוכלו ללמוד: איך לבנות את הבסיס לכת מצ'רלס מנסון; איך לטפח קהילת מאמינים אדוקה מג'ים ג'ונס; איך לשכנע את המאמינים שהם יזכו בחיי נצח בחסות מנהיג "השער גן עדן"'; ועוד כישורי חיים חשובים עבור מנהיגי כת אמיתיים. זה אולי לא הקורס המקיף ביותר, וסביר להניח שבסיומו תבינו שזה מחריד להקים כת ואלו אנשים חולים ביותר, אבל זה בהחלט בינג' קליל, אפל וכיף כמו שאנחנו אוהבים. אה, ואם בסוף אתם באמת מקימים כת, אל תאשימו אותנו. תאשימו את נטפליקס.

העונה הראשונה של "איך להפוך למנהיג כת" זמינה בנטפליקס