מה רואים הלילה: הסרט שיצר את בראנג'לינה הפך לסדרה מצוינת?!

שיפרו הכל. "מר וגברת סמית'". צילום: יח"צ אמזון
שיפרו הכל. "מר וגברת סמית'". צילום: יח"צ אמזון

לפני כמעט 20 שנה סרט המתח-ריגול-רומנטיקה "מר וגברת סמית" הביא לנו הרבה פיצוצים והמון מתח מיני בין בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, אבל לא הרבה מעבר לזה. מי היה מאמין שדווקא בלעדיהם, הסרט הריק הזה יצליח להפוך לסדרה מעולה כל כך? אה, דונלד גלובר, זה מי

4 בפברואר 2024

תגידו, זוכרים שנהניתם מהסרט "מר וגברת סמית'" אי שם ב-2005? אה, לא? טוב, כי גם אנחנו. זה לא שהוא היה רע, הוא פשוט היה סתם בלוקבאסטר זניח ולא מעניין במיוחד שהצליח נטו כי כלל את שני הכוכבים הגדולים בעולם מזדיינים במבטים מול המצלמה. למעשה, נדמה שהיחידים שבאמת נהנו מסרט האקשן הכמעט בלתי זכיר ההוא זה שני הכוכבים שלו, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, שהפכו בזכות הסרט (ובזכות המתח המיני המובהק שלהם) לזוג. לידתם של בראנג'לינה, אם תרצו, ולג'ניפר אניסטון התנחומים.

>> 30 שנה לרגע השיא של ג'ים קארי: איך זה שכוכב אחד פורץ כל כך חזק?

טוב אתם כבר מכירים את הסיפור, כי זה שנת 2024 וככה תוכן קורה – באמזון פריים החליטו להחזיר את הסרט לחיים בגרסה חדשה, מודרנית, אקטואלית, ועם איזה אפרו אמריקאי ואיזה אישה זרה, אם אפשר. אבל הנה הטוויסט – הם אשכרה הפקידו את זה בידי מי שיכול לעשות את הסדרה טוב. ואז לא הפריעו מספיק כדי שזה באמת יצא טוב! אם כן, את המושכות נתנו לדונלד גלובר, אבל גם שמרו עליו שלא יהפוך את העניין למבולגן כמו "אטלנטה", והמיקס יצא בדיוק במידה הנכונה שבין אקשן טוב לסיפור מעניין ודיאלוגים מעולים. אה, והכי חשוב – אין לזה כמעט שום קשר לסרט ההוא.

בגרסת בראד ואנג'י, הסרט עסק בזוג נשוי שמגלים שכל אחד מהם הוא סוכן חשאי, ואז צריכים להרוג אחד את השני. כאן, בגרסה של גלובר עם מאיה ארסקיין, מדובר בצמד סוכנים שמשובץ למשימה כזוג נשוי, וצריך ללמוד להתנהל ככזה תוך כדי קריירת ריגול. כלומר פחות "מרגל נגד מרגל", יותר "לפני הזריחה". גלובר השנון מילא את התסריט ברגעים קטנים ומהנים, ובסך הכל מדובר באחת הסדרות הכי מהנות וכיפיות, בלי להסתבך, שראינו לאחרונה. אה, ויש כמה הופעות אורח נהדרות. פשוט תתחברו, תשכחו מבראנג'לינה, ותהנו מהנסיעה.
"מר וגברת סמית'", העונה הראשונה זמינה במלואה באמזון פריים וידאו