מה רואים הלילה: שעשועון נטפליקס כל כך מטומטם, עד שהוא מבריק

ברור המסלול בוער, הרצפה היא לבה. "המסלול בוער". צילום: יח"צ
ברור המסלול בוער, הרצפה היא לבה. "המסלול בוער". צילום: יח"צ

מוכנים לכיף הכי מנתק שכל שצפיתם בו מאז שקופית התקלה של ערוץ 1? בימי הקורונה הסדרה הזו הצילה את השפיות שלנו, ועכשיו נטפליקס החזירה אותה לעונה שניה ומשודרגת של משחק הילדים הדבילי שהפך לשעשועון מבוגרים אדיוטי

אם תעשו את הטעות של לכוון הערב את הטלוויזיה לאחד מערוצי הברודקאסט, אתם כנראה תיתקלו בשידור ריאליטי למהדרין, עם פתיחת העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13, ופרק דרמטי של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12. זה בסדר, אתם יכולים לצפות במה שבא לכם, אנחנו לא שופטים (בחיינו. אפילו יהיה לנו סיכומים של שני הפרקים מחר בבוקר), אבל אם בכל זאת בא לכם משהו טיפה אחר, יש לנו אלטרנטיבה. לא, לא משהו חכם. בשביל זה יש שפע המלצות אחרות מהימים האחרונים. היום בתפריט מגיע לכם משהו דבילי ופאן במיוחד.

>>אתמול ראינו סדרה על מאחורי הקלעים של תכנית ריאליטי שנזכרנו בה, סתם ככה, בלי קשר לחתונמי

כשלפני שנתיים יצאה העונה הראשונה של השעשועון "המסלול הבוער" (Floor Is Lava, שם הרבה יותר טוב מהגרסה העברית), היינו עמוק בתוך מגיפת הקורונה, מותשים מסגרים ומאבדים את שפיותנו אט אט, והתכנית המטופשת הזו היתה גלגל הצלה נזקק. אנשים מבוגרים שמנסים לחצות חדר עם רצפה מלאה במים אדומים שמדמים לבה באמצעות קפיצות, טיפוס קירות, קופסאות, חבלים, וילונות, מתלי סירים וכל מיני מכשולים. העיקר שלא ליפול. זה ספורטיבי, באווירה טובה, בלי דרמת ריאליטי מוגזמת, בלי תככים, בלי מניפולציות. רק כמה מבוגרים שמשחקים במשחק ילדים פשוט.

אם זה נשמע דבילי, זה בגלל שזה באמת דבילי, אבל גם כיף מזוקק. המתמודדים, המנחה והסדרה עצמה לא לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות, והתוצאה היא בידור אולדסקולי במהותו עם קצת מודרני. יש גם איזה פרס למנצחים, אבל בכנות, למי אכפת. לרגע קל זו אפילו היתה התכנית הכי נצפית בנטפליקס. עכשיו חמשת הפרקים הראשונים של העונה השניה עלו, ובהמשך צפויים לעלות עוד חמישה, והעונה יש גם הר געש חלקלק לטפס עליו! כך שבמקום לטפס על הקירות בבית מרוב שיעמום, הערב תוכלו לצפות אנשים אחרים עושים זאת, ולהינות מכל רגע.

"המסלול הבוער", עונה שניה עכשיו בנטפליקס