מה רואים הלילה: התכנית הכי חרמנית של נטפליקס חוזרת

חם... מתחמם... רותח... אה רגע, שיט. איבדנו את זה. "חם, רותח, לוהט!". צילום: יח"צ נטפליקס
חם... מתחמם... רותח... אה רגע, שיט. איבדנו את זה. "חם, רותח, לוהט!". צילום: יח"צ נטפליקס

במהלך הקורונה, כשכולם היו נעולים בבית וכל מגע אנושי היה מוקצה, רק לנטפליקס היה מותר להיות חרמניה. זה הוליד את אחת מתכניות הריאליטי הכי מוגזמות, סליזיות וכן, לרגעים גם לוהטת, על המסך. והעונה החדשה מבטיחה לקחת את כל המתח המיני הזה לשלב הבא

הנה היא חוזרת: סדרת הנטפליקס הכי לוהטת – או מטומטמת, תלוי איך מסתכלים על זה – הגיעה (די מהר) לעונתה הרביעית, ואפשר לחתוך את המתח המיני עם כפית. זה כמעט לא יאמן, אבל "חם, רותח, לוהט!", להיט הנטפליקס הגדול של הקורונה, הספיקה להגיע כבר לעונתה הרביעית בטווח של פחות משלוש שנים, וזה עוד מבלי להחשיב את שתי העונות של הגרסה הברזילאית או את העונה של הגרסה הלטינית (מה, ברזיל לא לטינית?). אז לפני שיגיעו לגרסה פולנית, שם אנחנו מניחים שהרווקים יתחרמנו על תה, מפיקי התכנית מבטיחים, איך לא, שזו העונה המוגזמת ביותר עד כה.

למי ששכח או הדחיק, פורמט התכנית די פשוט ומאוד נבזי: חבורת רווקים תמידיים וחטובים מתמיד נוחתים בלוקיישן מרוחק וסקסי – הכל סקסי בתכנית הזו – למה שהם חושבים שהוא עוד ריאליטי שידוכים חרמניקי רגיל. רק כשהם מתמקמים בלוקיישן ומבלים יום בסקירת שוק הבשר ובניית פנטזיות מיניות התכסיס נחשף, ומכשיר AI דמוי אלכסה (בואו, זו אישה שמדובבת מנורה) מספר להם שהם נחתו בריאליטי סקס עם מוטיבים נוצריים שמקדש התנזרות כדרך להשיג אהבה ומערכת יחסים עמוקה. אה, והזדמנות לזכות במלא כסף, כל עוד לא נכנעים ליצר. כן, מה חשבתם, שזה סתם בילוי מכבה מוח? יש גם מסר, והוא שמרני.

מכיוון שהתכנית הפכה ללהיט עולמי ומטפסת פחות או יותר בכל פעם לרשימת הסדרות הנצפות של נטפליקס, בכל שנה השקר הראשוני חייב לגדול. השנה, למשל, גייסו את יוצא "הצלצול הגואל" ואושיית הנחיית הריאליטי הלקקנית מריו לופז לככב בתור המנחה של התכנית המזויפת, שמתיימרת להיות ריאליטי שידוכים שמשלב הרפתקאות סוחטות אנדרנלין. למרבה צערם של הרווקים, אנדרנלין יהיה הדבר היחיד שהם יסחטו, כי מרגע שנחשף השקר, הם צריכים להתאפק. וכולנו יודעים כמה אנשים לוהטים לא יכולים להתאפק, לפחות על פי שלוש העונות הקודמות. בקיצור, יהיה חם, יהיה רותח, לא בטוח שיהיה לוהט אבל בהחלט תקבלו כמה תקריבים של אנשים יפים מתחרמנים על החוף.

"חם, רותח, לוהט!", עונה 4. זמין עכשיו בנטפליקס