מה רואים הלילה: קיילי קווקו שוב מככבת בסדרה שהיא כיף גדול

חמודים וכיפים. כריס מסינה וקלי קוקו ב"מבוסס על סיפור אמיתי" (צילום: יחסי ציבור/פיקוק)
חמודים וכיפים. כריס מסינה וקלי קוקו ב"מבוסס על סיפור אמיתי" (צילום: יחסי ציבור/פיקוק)

זה אחד הבינג'ים המענגים של הקיץ: "מבוסס על סיפור אמיתי" היא עוד דרמת מתח קומית בלשית, הז'אנר שלגמרי השתלט על המסכים בשנים האחרונות, אבל ההומור הפרוע שלה (וקיילי קווקו המצוינת) הופכים אותה לממתק שראוי לנשנוש לילי

9 באוגוסט 2023

רגע אחד אין בעולם דרמות קומיות בלשיות כלל, מצמצתם, ופתאום כל העולם מלא בהן. ההצלחה האדירה של הז'אנר ההיברידי הזה בערוצי הסטרימינג כבר הביאה אל המסכים שלנו כמה יצירות מעולות כמו "פוקר פייס" ו"רק רציחות בבניין", אך מצד שני, כמו בכל טרנד, מתישהו מגלים שיותר מדי ממשהו טוב זה כבר לא כל כך טוב. "מבוסס על סיפור אמיתי" – להיט חדש ולא קטן כלל שעלה בחודש שעבר בשירות הסטרימינג פיקוק מבית NBC ונוחת הערב ב-yes ו-HOT – היא עוד מהמשהו הטוב הזה. בקיצור, יש לכם כאן קומדיית מתח בלשית בדרגת טרלול גבוהה עם הומור פרוע ואדג'י, מה אתם מתלוננים.

בביקורת שפירסמנו עם עליית הסדרה בפיקוק, התבכיין מבקר הטלוויזיה שלנו שלמרות שיש בה קאסט מצוין והמתח עובד והקומדיה נהדרת – היא לא מספיק מקורית והעלילה אינה עוברת את מבחן עילת הסבירות גם בגרסתו הימנית-קיצונית ביותר. לא יודעות, אנחנו שומעות ש"'מבוסס על סיפור אמיתי' מצליחה לשלב מתח וקומדיה באמצעות קליפהאנגרים מותחים, קאסט מצוין והומור מופרע, אך מייצרת סיטואציות לא סבירות כבר בבסיס שלה, מה שמייצר מערכות יחסים שטחיות בין הרוצח הסדרתי לזוג שרק רוצה להחיות את חיי הנישואים הגוססים שלו" ופתאום אנחנו דווקא די בעניין.

קיילי קווקו האדירה וכריס מסינה האלגנטי הם בני זוג שעולים על זהותו של רוצח סדרתי ובמקום להסגיר אותו למשטרה, מחליטים להפוך אותו לשותף שלהם בפודקאסט מז'אנר הפשע האמיתי. הבעל הוא מדריך טניס מתוסכל שהיה בעברו כוכב טניס מקצועי, האישה היא סוכנת נדל"ן עם חיבה פרוורטית לפודקאסטים של פשע אמיתי, אתם יכולים לכתוב את השאר לבד מנקודה זו והלאה. מאוד מקורי או לא, זה עדיין אחד הבינג'ים המענגים של הקיץ הזה, ומסתמן כאן באופן מעניין שכל דבר שקיילי קווקו הוא חלק ממנו הופך אוטומטית לכיף גדול. אבל אם לא טוב לכם כיף גדול אז לא צריך.
>> "מבוסס על סיפור אמיתי", עונה ראשונה 8 פרקים, החל מהיום ב-yes וב-HOT