מה רואים הלילה: אקספרימנט החתונות הקיצוני של נטפליקס

"האולטימטום: חתונה או פרידה" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
"האולטימטום: חתונה או פרידה" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

"האולטימטום: חתונה או פרידה" הוא להיט הדוקו-ריאליטי החדש של נטפליקס שלוקח אל הקצה חמישה זוגות מאורסים המתנדנדים על סף החלטה - ואז דוחף אותם מהקצה אל התהום. זוזי הצידה, חתונמי

10 באפריל 2022

זוזי הצידה "חתונמי", מי את בכלל "אהבה חדשה", לנטפליקס יש פצצת ריאליטי חתונות טראשית שגורמת לשתיכן להיראות כמו תרגיל דוקו אמנותי ומעודן. "האולטימטום: חתונה או פרידה" לוקחת את טרללת החתונות העולמית אל הקצה, כשהיא מביאה אל המסך חמישה זוגות שמתנדנדים על סף ההחלטה הקריטית אם להתחתן או לא להתחתן – ודוחפת אותם אל התהום מאותו קצה ממש.

כדי לסמן את גבולות הגזרה הטראשיים של הניסוי-בבני-אדם הזה גייסו בנטפליקס את ונסה וניק לאשי להנחיית כל הקסם הזה (כן, בומרים, הוא האקס של ג'סיקה סימפסון), וכשמבינים שמדובר באותם יוצרים של להיט הריאליטי "האהבה היא עיוורת", מבינים גם שאולי עדיף לגנוז את הצקצוקים ולהתמסר לגילטי פלז'ר, אם אתם בעניין של דברים מהסוג הזה. ואם הגעתן עד לכאן אז אתן בעניין של דברים מהסוג הזה. זה בסדר, אין מה להתבייש, כולנו כאן בדיוק כמוכן. המבקרים בארה"ב ובבריטניה היו די חד משמעיים לגבי העובדה שמדובר בחרפה טלוויזיונית, אבל גם הקהל אמר את דברו והסדרה מככבת בכל מצעדי הטרנדינג של נטפליקס בארץ ובעולם.

התוצאה, לפחות לפי הפרק הראשון שבו צפינו בזעזוע, היא באמת סדרת ריאליטי-טראש שיש מה להרגיש גילטי כשמפיקים ממנה פלז'ר. מה שמעניין במיוחד זה האופן שבו החליטו בנטפליקס לפצל את העלאת הפרקים של "האולטימטום" – שמונה פרקים ביום רביעי שעבר, ושני פרקים ביום רביעי הקרוב, עם כמה וכמה קליף-האנגרים שמחכים לפתרונם ומבטיחים שמי שבילו את השבוע בבינג' על פרקי העונה יתייצב בהמוניו גם השבוע ויתן את החותמת שלו להכתרת להיט הריאליטי החדש של נטפליקס. אם זה יעבוד, תהיו בטוחים שתתחילו לראות את האסטרטגיה הזאת בשימוש גם במקומות אחרים בסטרים. ובינתיים? נתפלש ונזכור: הניסוי האמיתי הוא אנחנו.

>> "האולטימטום: חתונה או פרידה", עכשיו בנטפליקס