מה רואים הלילה: כדור ההרגעה לאומי שהוא זהו זה, ולא אחרת

זהו זה וכן אחרת. צילום: יח"צ כאן 11
זהו זה וכן אחרת. צילום: יח"צ כאן 11

אחרי שבוע רצוף במהדורות חדשות ומראות מזוויעים בטלפון, הערב בכאן 11 ינסו לספק לצופים קצת נחמה ישראלית בעזרת חבורת האנשים שניחמה אותנו גם במלחמת המפרץ וגם בקורונה. כי מה שאנחנו צריכים כרגע זה את חברי זהו זה שרים לנו שיר נחמה

12 באוקטובר 2023

יום אחד פסיכולוגים יבחנו את ההשפעה שלימים האחרונים היו על הבריאות הנפשית של תושבי ישראל. יום אחד, אבל לא היום, כי אנחנו עדיין בעיצומה של המלחמה והכל עדיין קורה. אז מעבר לכך שאם אתם מרגישים מצוקה, יש איך לבקש עזרה, חשוב שגם הטלוויזיה שלנו תתרום את חלקה, ותספק – מעבר לעדכוני החדשות – גם תוכן שעוזר לנשום. לא אסקפיזם, פשוט כדור הרגעה נדרש.

בכאן 11 תמיד מחפשים איך לשרת את הציבור שעבורו הם עובדים, ולכם גייסו את כדורי ההרגעה הלאומיים – זהו זה, החבורה הקומית/מוזיקלית שהצילה את המורל הלאומי עוד בימי מלחמת המפרץ, שמרו עלינו במהלך הקורונה כמו האבות שלא יכלנו לבקר, ועכשיו מגיעים לנחם את הלב שלנו מהפצע הכי גדול שחווינו כאומה, בדיוק עם אותו קול אבהי מנחם.

כמובן שלא מדובר בתוכנית מערכונים רגילה של זהו זה, אולי כי זה עוד לא הזמן לזקנים מחופשים לאישה, ובמקום זה מושונוב, גוב, גליקמן וקושניר ישוחחו עם ילדים מישובי עוטף עזה, יארחו את ריטה, ישירו (כמובן!) וגם יתנו לכולנו כמה עצות על איך להירגע, שאלוהים אדירים כמה זה חשוב כרגע. שווה צפיה רק בשביל החמימות הלאומית המאחדת.

זהו זה, כאן 11, אחרי החדשות (מתי שזה לא יהיה)