מה רואים הלילה: את המשחקים המסוכנים בעולם על פי אידריס אלבה

בואו לשחק עם אידריס אלבה. "מגרש המשחקים האנושי". צילום: יח"צ נטפליקס
בואו לשחק עם אידריס אלבה. "מגרש המשחקים האנושי". צילום: יח"צ נטפליקס

סדרת הדוקו החדשה של נטפליקס לא משחקת במשחקים. היא רק מתעסקת בהם. ששת הפרקים מציגים את מקורות המשחקים האנושיים, באופן בו משחקים עזרו לנו לשרוד ובעיקר, בכמה מהמשחקים המסוכנים ביותר עלי אדמות, כולל צילומים מרהיבים (וגם את הקול הסקסי של אידריס)

12 באוקטובר 2022

כשחושבים על משחקים, דם וסכנת מוות הם לא הדבר הראשון שעולה בראש. כאילו, תלוי לאיזה גן אתם שולחים את הילדים, אבל אם נכליל, זה לא בדיוק העיקר. רק כשמתחילים לחשוב על תפקיד המשחקים בחיינו כבוגרים, ממדינות עולם שלישי עד לעולם המודרני והדקדנסי. ואחרי שתראו את סדרת הדוקומנטרי החדשה של נטפליקס, "מגרש המשחקים האנושי", לא תצליחו להסתכל שוב על משחקים באותה הצורה. בהצלחה בחוג הג'ודו של הילד.

הסדרה החדשה יוצאת למסע ברחבי העולם כדי לעקוב אחר התרחשויות ספורטיביות, טקסיות, אתגריות או כל דבר שניתן להגדיר כמשחק, ובעזרת צילום שלוקח השראה ברור מסרטי טבע צבעוניים, מצליח להציג את המשחקים הנ"ל באור חדש. הסדרה הופקה על ידי השחקן האהוב אידריס אלבה, שגם מקריין את הדוקומנטרי בקולו העמוק והנעים – ריכוך מסוים לתוכן הלא פשוט אך הפשוט מרתק של הסדרה.

בפרק הראשון, למשל, תוכלו לצפות באישה שמנסה לחצות את מדבר סהרה על רגל אחת, אישה נוספת שמתמודדת עם פגיעה מינית בעזרת כפור, גברים שעושים סאלטות מעל לפרים זועמים וזו רק ההתחלה. המשחקים של "מגרש המשחקים האנושי" דוחפים את גבולות היכולת האנושית, ועם תיעוד שמרגיש מבפנים, יתנו לכם פרספקטיבה חדשה על מה תפקידם של המשחקים בחיינו. ואז תחזרו לצפות בכדורגל או משהו.

ששת הפרקים של "מגרש המשחקים האנושי" זמינים עכשיו בנטפליקס