מה רואים הלילה: העולם צריך גבר חתיך וקשוח. והוא יקבל אותו

מי שמחפש מוצא. "טראקר" (צילום: יחסי ציבור/CBS)
מי שמחפש מוצא. "טראקר" (צילום: יחסי ציבור/CBS)

עם 18 מיליון צופים בפרק הבכורה, מיד אחרי שידור הסופרבול, יש סיכוי לא רע ש"טראקר" תהפוך ללהיט, כי גברים בודדים ומסוקסים שהם גם גברים קשוחים ומסוקסים זה מה שהטלוויזיה אוהבת עכשיו, וג'סטין הארטלי בתפקיד הראשי הוא בדיוק מה שהדוקטור רשם. יאללה אקשן

13 בפברואר 2024

אלה הגברים שהטלוויזיה, בעיקר בארצות הברית, אוהבת עכשיו יותר ויותר. הם קשוחים מאוד, הם בודדים מאוד, הם זאבים בודדים מאוד, לא זוכר אם אמרנו שהם קשוחים מאוד, אבל מתחת למעטה המחוספס הם כנראה קשוחים מאוד. יש להם לב. הם הגוד גאיז. אבל קשוחים. צ'ייסרים של טסטוסטרון כל יום כל היום. זה בטח אומר משהו על דמותו של הגבר האמריקאי בעת הזאת, אנשים צועקים את מה שחסר להם, אבל יאללה, סבבה, תביאו אקשן. וזה בדיוק המתכון ש"טראקר" מתכוונת לנסות.

>> מה הולך ברו: דירוג הגברים הכי קשוחים בטלוויזיה האמריקאית
>> צא איתנו גבר: מה קורה לגברים הקשוחים של הטלוויזיה?

הסדרה החדשה שעלתה אתמול ב-CBS, ואם תצליח יש להניח שתגיע עד מהרה גם לארץ, עוסקת בסיפורו של קולטר שואו, זאב בודד וקשוח שהוא גם סורבייבליסט מקצועי וגם בעל חושי גישוש מפותחים, שנודד ברחבי ארה"ב ומתפרנס מכך שהוא מסייע לרשויות החוק או לאזרחים פרטיים במשימות איתור של אנשים שנעלמו וקוטף את הפרס המובטח למי שיסייע במציאתם. הכל כמובן – כמובן! – מסתבך כשהוא נקלע לחקירה שאשכרה משנה לו משהו.

את ה"טראקר" מגלם ג'סטין הארטלי, פנים מוכרות מאוד לצופי טלוויזיה אובססיביים שכבר כיכבו ב"סמולוויל", "צעירים חסרי מנוח" ו"This is Us", ועכשיו הוא סופסוף מבוגר מספיק כדי להיות מחוספס ומסוקס כמו שעכשיו אוהבים. הפרק הראשון שודר מיד אחרי הסופרבול והביא 18 מיליון צופים, נראה איך הסדרה תסתדר בלי מקפצת הרייטינג הגדולה ביותר בהיסטוריה בשבועות הבאים, אבל לפחות על סמך הבכורה יש כאן סדרת אקשן אפקטיבית ונוסחאתית שהקהל יכול להתחבר אליה בקלות. מה יש לומר, יצאה איתנו גבר.
>> "טראקר", עונה ראשונה, פרק בשבוע כמו פעם. בינתיים רק ב-CBS