מה רואים הלילה: הסדרה שהגיעה לדיסני פלוס בדיוק בזמן

חמוד כמה שזה חמוד. מיס מארוול (צילום: יחסי ציבור)
חמוד כמה שזה חמוד. מיס מארוול (צילום: יחסי ציבור)

אם אלגוריתם היה צריך לייצר סדרה לכל המשפחה במיוחד להשקה של דיסני פלוס, הוא בטח היה מייצר משהו כמו "מיס מארוול". וזאת מחמאה. התוצאה היא סדרת גיבורי העל הכי מלאת שמחת חיים שראינו מזה עידנים

עוד רגע דיסני פלוס כאן, ואם אפשר היה לתכנת אלגוריתם שיפלוט בדיוק בנקודת הזמן הזאת את סדרת הטלוויזיה שהכי מתאימה להשקת שירות הסטרימינג החדש בישראל, בטח היה יוצא משהו כמו "מיס מארוול". אולי רק פחות מוסלמי. כן כן, סדרת גיבורי העל החדשה של מארוול בדיסני פלוס היא על נערה מוסלמית ממוצא פקיסטני, קאמאלה חאן שמה, שמקבלת את כוח העל שלה מצמיד מסתורי (שמזכיר קצת את הצמידים מ"שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות"), ולפתע מסוגלת לייצר שלל תוצרים זוהרים מסגסוגת קריסטלית של אור קשיח. כבר מגניב.

מדובר בסטייה משמעותית מהקומיקס של מארוול על אותה דמות, שבמקור מסוגלת לשנות צורה ולהפוך לענקית, והיוצרים תרצו אותה בשלל נימוקים, אבל בסופו של דבר זה כוח על שפשוט מצטלם הרבה יותר טוב בסדרה שמיועדת בבירור לכל המשפחה. השחקנית הקנדית-ממוצא-פקיסטני הצעירה אימאן ולאני, פשוט מביאה את החמידות למקסימום באופן שמעורר אמפתיה ללא יכולת התנגדות. הפרק הראשון שודר בשבוע שעבר, הפרק השני יעלה בדיוק בזמן להשקת דיסני פלוס ישראל בחמישי הקרוב.

איך כתבה כאן נעמה רק בביקורת שלה אתמול? "יש בה תמימות ושמחת חיים מרעננת והיא נטולת יומרות או סיבוכים עלילתיים מהסוג שהיקום המארוולי מביא איתו לא פעם". וזה בדיוק העניין: "מיס מארוול" היא סופסוף סדרה של מארוול ששמה את הפאן לפני כל דבר אחר. יכול להיות שקצת שבענו מסדרות אפלות על גיבורי על אפלים או סדרות מסובכות על גיבורי על מתוסבכים והגיע הזמן לקאמבק של קצת תמימות.

>> בדקנו לכם: מה עוד יהיה שווה לראות בדיסני פלוס?
>> מה ראינו בלילה: אתמול ראינו את "For All Mankind" והיה וואו