מה רואים הלילה: הסיטקום הכי טובה של 2021 חוזרת ל-HBO

Hacks (צילום: HBO)
Hacks (צילום: HBO)

ב-2021 זה היה הסיטקום הטוב של השנה כמעט ללא מתחרים, ועכשיו "Hacks" חוזרת לעונה שנייה שתקבע האם זה היה צירוף מקרים או שיש כאן סדרה שתיכנס לפנתאון הקומדיות. אנחנו היינו מהמרות עליה ללא היסוס

האם יש סופרלטיבים שטרם נקשרו לכתרה של "Hacks"? יכוןל להיות, אבל לא מצאנו כאלה. הסיטקום עטורת התהילה ועתירת השבחים של HBO השתלטה על 2021, זכתה בכל הפרסים החשובים ונתנה לג'ין סמארט המעולה את ההכרה הטוטאלית שכל כך הגיעה לה, חוזרת עכשיו בזריזות לעונה שנייה שתהיה גם עונת מבחן: האם הסדרה הגיעה לשיאה כבר בעונתה הראשונה או שיש לה לאן להתקדם?

אם לשפוט על פי הפרק הראשון, החדשות הטובות הן שיוצרי הסדרה, לוצ'יה אניילו, ג'ן סטצקי ופול דאונס (שמגלם את המנהל של שתי הקומיקאיות) – כולם בוגרי "Broad City" הנפלאה – מצאו סיפור מסגרת מוצלח שיחזיק על גבו את העונה השנייה. אם בעונת הבכורה פגשנו את הקומיקאית המקשישה דברה ואנס (סמארט) ששולטת בלאס וגאס אך מאבדת את הטאץ', את הכותבת הצעירה והכושלת שצוותה אליה, אווה דניאלס (איינבינדר) ואת שלל הפערים ביניהן – הפעם הן לוקחות איתן את כל זה לרואוד-טריפ ברחבי ארצות הברית.

במרכזה של הסדרה, כמו בעונה הראשונה, המסע של שתי הקומיקאיות אל הרלוונטיות – המבוגרת שמבקשת לשמר אותה והצעירה שמבקשת להשיג אותה – אבל יותר מכך, סיפור החברות המתוק-מריר שנרקם ביניהן ומחזיק את הסדרה כולה על גבו ומצליח לייצר רגעי פיל-גוד רבים מספור מבלי ליפול למלכודות של קיטש וסכרין. מדי שבוע יעלו ב-HBO שני פרקים (והעונה כולה היא בת שמונה פרקים בלבד), ואם הרמה תישמר אז יש לנו כאן סדרה לפנתאון. היינו שמים על זה כסף.

>> 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה ברגע זה ממש
>> בשבוע שעבר הצענו לכם לראות סדרה מצחיקה מאוד של טינה פיי שאתם לא מכירים