מה רואים הלילה: בו ברנהאם סוף סוף יוצא החוצה

בו ברנהאם, "בפנים" (צילום: נטפליקס)
בו ברנהאם, "בפנים" (צילום: נטפליקס)

אבל אל תדאגו, הוא עדיין תקוע עמוק בראש של עצמו. הקומיקאי-מוזיקאי-יוטיובר יצר את הספיישל הקומי הכי מזוהה עם תקופת הקורונה, "Inside". כעת הוא חוזר עם "The Inside Outtakes", שהם לכאורה שאריות מהמופע הקודם שלו (אבל אנחנו לא לגמרי מאמינים לו)

16 באוגוסט 2022

רוב הסיכויים שכבר ראיתם את "בפנים" של בו ברנהאם, ובין אם התאהבתם בו לגמרי או שלא הייתם לגמרי בטוחים מה הוא רוצה מהחיים שלכם – הסכמתם שמדובר באחת מיצירות האמנות הבודדות שהשכילו לנסות לתפוס – והצליחו – בזמן אמת את החוויה האוניברסלית שהייתה למין האנושי מזה שנים רבות, של להיות תקועים, לבד, בבית, בזמן שבחוץ יש קורונה. ברנהאם תיעד את עצמו יושב בבית, מתחרפן לאט לאט ומשתדל לעשות את המיטב (או לפחות, את המצחיק ביותר) עם הזמן הפנוי האינסופי שנוצר לו יש מאין, בעודו עושה את מה שבו ברנהאם יודע לעשות: שובר את הקיר הרביעי, מרפרר לעצמו, חופר באמנות שלו תוך כדי וחמש דקות לפני וחמש דקות אחרי שהוא עושה אותה. זה יכול להיות מעייף, אגוצנטרי, מבריק, מתסכל, חכם – מה שבטוח, כל העיסוק העצמי הזה התאים לסגרי הקורונה כמו מסיכה לפרצוף.

עכשיו (ואחרי ש"בפנים" ארגן לו שורה של פרסים, כולל אמי וגראמי. יאללה, טוני ואוסקר ויש לך EGOT), או ליתר דיוק לפני חודש וקצת, ביום השנה לצאת "בפנים" ברנהאם הוציא ליוטיוב, כור מחצבתו, את "Inside Outtakes" (הבנתם? הבנתם) – לכאורה הבי-סיידים של המופע הזה, מיטב הקטעים שנשארו על רצפת חדר העריכה. האם זה באמת מדויק? כנראה שלא, כי יש שם כמה קטעים שנראים כאילו הם מרפררים בבירור ובדיוק קצת מוגזם להצלחה של "בפנים" וכנראה נתפרו אחר כך – אבל ברנהאם ספק שומר על האשליה שהם היו חלק מהתהליך, ספק קורץ לנו שהם לגמרי צולמו לאחרונה. האם זה משנה? לא כל כך. ואיך הם? טוב, גזר הדין די ברור: זה איפשהו על הציר הבלתי אפשרי של סטנדאפ, מערכונים (או מערכון אחד נורא ארוך, אם תרצו) ושירים, אם, כמו הרוב, אהבתם את "בפנים" אתם בהחלט תאהבו גם את זה, ואם "בפנים" היה יותר מדי בשבילכם, אז לא ברור למה אתם בכלל שוקלים לבלות שעה עם רצועות הבונוס.

והנה החלק הטוב: אם פספסתם את צאת הספיישל, או הגרסה המורחבת של הספיישל, או איך שלא תרצו לקרוא לזה, ליוטיוב (שאיכשהו בו זמנית עשה שש מיליון צפיות וגם, איכשהו, יחסית לא כזה הרבה רעש) – יש לנו חדשות טובות, והן שהשבוע הספיישל הזה נחת גם בנטפליקס, שזה לכל הפחות נוח יותר. ונוחות זה משהו שמאוד התרגלנו אליו בזמן שהיינו סגורים בבית איזה שנה או מיליון, בדיוק כמו בו ברנהאם.

בו ברנהאם, "The Inside Outtakes" זמין בנטפליקס, וגם ביוטיוב ממש כאן