מה רואים הלילה: פרק הספיישל שכולם מדברים עליו, לא רק ילדים

המשפחה השניה שלכם. מתוך הפרק "השלט" של בלואי. צילום: יח"צ דיסני+
המשפחה השניה שלכם. מתוך הפרק "השלט" של בלואי. צילום: יח"צ דיסני+

כנראה שלא נחדש לכם כלום כשנגיד שבלואי זו סדרת הילדים הכי טובה על המסך כיום, אבל יש לה בעיה אחת - 7 דקות של זמן הרצה לפרק ממוצע. לכן פרק ארוך פי 4 הוא אירוע משמח ומרגש, אבל לא מרגש כמו הפרק עצמו, כי בכל זאת, זה בלואי

קל מאוד להיות בטים "בלואי". זה פשוט – כל מה שצריך כדי להצטרף זה רק לצפות בפרק אחד, ואתם כבר תתמכרו לבד. אחרי מספיק פרקים, כבר תבינו שמדובר בסדרת מופת של ממש, ולא תוכלו להפסיק לדבר עליה. כשישאלו אתכם למה ראיתם "בלואי" למרות שאין לכם ילדים, תשקרו שיש לכם אחיין ותתעלמו מהרעש. רק "בלואי" באמת מבינה אתכם. רק "בלואי" יודעת כמה אתם מחוברים רגשית למשפחת כלבים מצוירת. רק "בלואי" יכולה לספק לכם פרק ספיישל ארוך פי ארבע בהפתעה, כי למה לא?

>> הסרטון האחרון של טוני סופרנו: הצעה שלברון ג'יימס סירב לה

אז רק שיהיה ברור, מכיוון שפרקי בלואי הם לרוב 7 דקות בלבד, פרק הספיישל המדובר שיצא השבוע בדיסני+ הוא בסך הכל 28 דקות של הכלבלבים האוסטרליים האהובים עלינו, אבל א. זה מרגיש כמו כשסיטקום שאהבתם הופך לסרט באורך מלא, כי הכל יחסי. ב. איזה 28 דקות מהנות. כמיטב המסורת של הסדרה, במהלך הזמן הקצר אנחנו עוברים מסע רגשי שלם, עד להתרה המתבקשת, והחום המשפחתי תמיד מנצח.

הפרק, שנקרא "השלט", ממשך את קו העלילה של שלהי העונה השלישית עם עיסוק בשינוי – בעיקר המעבר של המשפחה מהבית שלהם, והחתונה של פריסקי ורד. לא נספיילר לכם כלום, אבל רק נגיד שהכל משתבש, כי צריך למשוך 28 דקות, גם עם הפסקות פיפי. אז בין אם יש לכם ילדים ובין אם שיקרתם על האחיין, הערב יש לכם פרק מרגש, צבעוני ומיוחד לגמרי של בלואי. תכינו ממחטות, כי אם אתם בטים בלואי אתם כבר אמורים לדעת שזה רעיון לא רע.
"בלואי", עונה 3, פרק 49 – עכשיו בדיסני+