מה רואים הלילה: נשבעים ש"אחוזת המילפיות" זו תכנית אמתית

ואת אמא'שך גם. "אחוזת המילפיות". צילום: יח"צ
ואת אמא'שך גם. "אחוזת המילפיות". צילום: יח"צ

בכל פעם שאנחנו חושבים שעולם הריאליטי לא יכול לרדת נמוך יותר, מדור חדש מתגלה בגיהנום ואנחנו ממהרים לספה כדי לצפות בו. והפעם: שמונה מילפיות (מינוח שלהם, לא שלנו) נכנסות לאחוזה עם שמונה גברים צעירים, ואז מגיע הטוויסט האדיפלי

אחת מהבדיחות הכי מוצלחות של הסיטקום המושלם "30 רוק" היתה פארודיה מאוד פשוטה על עולם הריאליטי, שלא יבחל באמצעים כדי לרדת הכי נמוך שאפשר. בתוך התכנית כולם התאבססו על "אי המילפיות", ראליטי בסגנון "הישרדות", רק עם "20 מילפיות ו-50 תלמידים בכיתה ח'". אז, לפני 15 שנים, זה היה גאג פרוע ממוחה של טינה פיי. היום זה תכנית שאשכרה עולה לטלוויזיה. וברור שהיינו חייבים לבדוק את הטראש הזה. הרי אנחנו מעריצים של "אי המילפיות".

קווי ההשוואה לפארודיה נמשכו לעבר התכנית "אחוזת המילפיות" שעלתה אתמול ברשת TLC (רשת הידועה על ריאליטי הטראש חוצה הגבולות שלה), ובצדק. אמנם בגרסה של 2023 אין תלמידי כיתה ח', כי זה לא חוקי, אבל מה שכן יש זה שמונה נשים שנעות סביב גיל חמישים (הצעירה בת 43, המבוגרת 59) ומגדירות את עצמן מילפיות, עוברות לגור בוילה אחת עם 8 גברים בראשית שנות ה-20 שלהם. עד כה מוזר, אבל לא קיצוני. אבל רגע, יש טוויסט, והוא איכסה מושלם של ריאליטי.

אולי שאלתם את עצמכם למה קוראים לזה "אחוזת המילפיות" ולא "אחוזת הקוגריות", ואם כן – אתם מבלים יותר מדי באתרי פורנו. מה שהופך את המילפיות לכאלה הוא הרגע המפתיע בפרק הראשון בו מתגלה שהבחורים הצעירים הם למעשה הבנים של המילפיות. כלומר, כל מילפית נאלצת לחזר אחר הבחורים הצעירים לצד בנה, שמצידו ינסה לצוד איזה מילפית מבלי שאמא תפריע. אדיפוס הקליט כמנוי.

הטוויסט הזה פותח קן צרעות שלם של סיטואציות מחרידות – כשהראשונה בהן מתרחשת כבר בפרק הראשון, בו האמהות צריכות למשש את שריריהם של הבנים ולזהות עם כיסוי עיניים מי הבן האמיתי שלהם. מאוחר יותר בפרק הראשון יש קוקבלוק של בן לאמא, והפוטנציאל התיאורטי של דינמיקות נוראיות פשוט מרחף מעל כל האחוזה. דמיינו "שכבת עם אמא שלי? אני אשכב עם שלך" אחד, או "את לא מספיק טובה לבן שלי" אחר, ויש לכם את ריאליטי הטראש הגרוע/נהדר בעולם. תודה טינה פיי.

"MILF Manor", פרק ראשון עכשיו ב-TLC, פרק חדש מדי שבוע