מה רואים הלילה: האיש הכי מצחיק על המסך יוצא לטייל בעולם, ולהיפך

כמה זמן נמשכה שביתת התסריטאים הזו? "קונאן או'בריאן חייב ללכת". צילום: HBO Max
כמה זמן נמשכה שביתת התסריטאים הזו? "קונאן או'בריאן חייב ללכת". צילום: HBO Max

הג'ינג'י הענק ולעד מנחה הטוק שואו של הלב שלנו קונאן או'בריאן יצא לטיול ברחבי העולם, וחזר - כהרגלו - עם טלוויזיה שעושה טוב על הלב וכאב בטן מרוב צחוק. סבבה, הפעם הוא לא מבקר אצלנו, אבל אל תהיו מבואסים, הוא בטח מתגעגע בכל יום ויום

טוב, זה לא חוכמה – אנחנו בטים קוקו עוד הרבה לפני שהמושג היה קיים. אנחנו תמכנו בקונאן שנים לפני שסנטרו של ג'יי לנו הכה בו בחוזקה, עוד כשהקמיקאי אדום השיער היה מייצר מערכונים מוזרים עם ג'ק מקברייר בשעות לא שעות. אז ברור שרק חיכינו לקאמבק שלו לטלוויזיה בעודנו צופים באובססיביות בפודקאסט המצוין שלו. אנחנו? גרופיז? מה פתאום. בסך הכל עפנו עליו השבוע בזכות הופעה קומית לפנטיאון בתוכנית הכנפיים החריפת. זה גרופיז?

>> גיא ריצ'י שוב מעתיק מטרנטינו, אבל כיף לדפוק את הנאצים

חזרתו של או'בריאן למסך, כמעט שלוש שנים אחרי שעזב את תוכנית הלייט נייט האחרונה שלו, מתקיימת בבית ראוי (HBO Max) ומנצלת כישרון לא סמוי בכלל של המנחה הג'ינג'י – לטייל בצורה הכי מצחיקה שיש. החל מטיול שורשים נפלא לאירלנד בימי NBC ועד לטיול לישראל ב-2017, או'בריאן נהנה לבקר במדינות רחוקות, לתקשר עם אנשים מקומיים ובעיקר, להצחיק את כולם גם מבעד למחסום השפה.

אם כן, זה רק טבעי שעכשיו הוא יחזור עם תוכנית טיולים מושקעת במיוחד, ששולחת אותו לפינות עולם בהן טרם ביקר – ביניהן נורווגיה, תאילנד וארגנטינה – וגם כמה בהם כבר ביקר, כמו אירלנד. המבקרים כבר משתוללים מהנאה, עם כינויים כמו "כיף מטופש באופן חכם" או "מה שאולי תהיה הסדרה הכי חדשנית וקורעת מצחוק באופן פרוע של השנה". לכם זה אולי נשמע מוגזם, אבל אנחנו מכירים את קוקו, ויודעים שלגמרי יש סיכוי שהם צודקים. איף, כמה חיכינו לקצת כיף נקי בעולם. גו גו קונאן.
"Conan O'Brien Must Go", ארבעת הפרקים עכשיו ב-HBO Max, ובהמשך יגיעו לשירותי שידור בארץ