מה רואים הלילה: הזדמנות אחרונה ללהקת הבנות של טינה פיי

לנצח? לנצח לנצח? לנצח נצח?! "בנות לנצח", עונה 3. צילום יח"צ נטפליקס
לנצח? לנצח לנצח? לנצח נצח?! "בנות לנצח", עונה 3. צילום יח"צ נטפליקס

רשת פיקוק כבר ביטלה את "בנות לנצח" הקורעת מצחוק, אבל נטפליקס יודעת שיש פה להיט, אם רק מספיק אנשים היו נחשפים כמו שצריך לסדרה המתוקה הזו. וואלה, הם צודקים, כי גם בעונה השלישית של הסיטקום היא מצליחה להביא את קצב הבדיחות הכי מסחרר בטלוויזיה

תראו, אנחנו בטים טינה פיי. תמיד היינו בטים טינה פיי, ותמיד נהיה. עוד מאז ימי SNL, דרך השלמות הקומית של "30 רוק", ועד למתיקות הקורעת של "קימי שמידט". אוקי, אז אנחנו מחליקים לה על ההמשכון המוזר הזה ל"ילדות רעות", כי כולן יכולות לטעות פעם אחת בקריירה של שלושים שנה. גם אנחנו טועים מדי פעם, כמו למשל כשפספסנו כמה מתוקה "בנות לנצח" (Girls5Eva), הסיטקום האחרון שהפיקה לרשת פיקוק.

>> שוברים את הקונספציה: איך עושים פצ'ה קוצ'ה בתל אביב עכשיו

אולי זה העובדה שזו לא סדרה של טינה באופן רשמי (היא המפיקה, אבל היוצרת היא בת טיפוחה מרדית' סקרדינו), אולי זו העובדה שהיא שודרה בשירות הסטרימינג העוד-לא-מצליח-מדי של NBC, פיקוק, ואולי אנחנו סתם מיזוגנים – אבל פספסנו. שתי עונות שלמות פספסנו, ומסתבר שאנחנו לא היינו היחידים, כי פיקוק החליטו שהסדרה לא מצליחה מספיק, ולכן ביטלו אותה בסיום העונה השניה. אבל בנטפליקס,  כהרגלם, חשבו אחרת – וחידשו את הסדרה לעונה שלישית, בת 6 פרקים בלבד, כדי לתת לה עוד צ'אנס אחרון. ופייר, אחרי שהשלמנו את החסר, אפשר להבין את האמון של נטפליקס.

ל"בנות לנצח" יש את כל המאפיינים של סדרת טינה פיי מוצלחת – טון אבסורדי, לב ענק, פמיניזם חסר יומרה ובעיקר, המון המון בדיחות. לא, באמת – תעמידו מולה את הסיטקום האהוב עליכם, ותתחילו לספור. הקצב מסחרר וגם אם רק אחת מתוך 3 בדיחות קולעת (והיחס הרבה יותר מוצלח מזה), היא תהיה הסדרה שתצחיק אתכם הכי הרבה, ובפער. אין מה לעשות, כזו היא טינה פיי – היא כל כך מבריקה עד כדי שהיא לא צריכה לכתוב סדרה כדי שהסדרה תהיה כתובה כמו שלה. וזה כיף חיים והבינג' הכי מבדר שתוכלו לתת לעצמכם כרגע.
"בנות לנצח", 3 עונות, עכשיו בנטפליקס