דוקו-טבע חדש, מהמם ומרגיע בהנחיית הנשיא לשעבר

מסביב לעולם עם ברק אובמה. "שמורות הטבע המופלאות" (צילום: יח"צ/ נטפליקס)
מסביב לעולם עם ברק אובמה. "שמורות הטבע המופלאות" (צילום: יח"צ/ נטפליקס)

מיסטר פרזידנט לשעבר ברק אובמה ממשיך במהלך הקרייריסטי שלו להפוך לאבא של כולם ומנצל את יכולותיו הרטוריות כדי לקדם אהבת טבע וקיימות בסדרה הדוקומנטרית "שמורות הטבע המופלאות" של נטפליקס. בואו להיכנס לטראנס מדיטטיבי בעזרת וידאו של היפופוטם גולש על רקע קולו העמוק של הנשיא במיל'

זוז הצידה דיוויד אטנבורו (סתם, אל תזוז. אוהבים אותך, תחזיק בחיים, ד"ש ונשיקות), יש מנחה סדרות דוקו-טבע חדש: ברק אובמה. יאפ, בן הזוג של מישל. הנשיא האמריקאי לשעבר יצא למסע בין שמורות הטבע היפות, הייחודיות וכן, גם המופלאות, בסדרת הדוקו החדשה של נטפליקס, "שמורות הטבע המופלאות".

>>אתמול ראינו אנתולוגיה פמיניסטית מבית GLOW

הסדרה החדשה, שחמשת פרקיה עלו בשבוע שעבר לשירות הסטרימינג של נטפליקס, מציגה מסע ויזואלי יפהפה ברחבי שמורות הטבע של העולם – במפרץ מונטריי בקליפורניה, הר לאוסר באינדונזיה, פארק צאבו בקניה והקרחונים של פטגוניה בצ'ילה, בין השאר – תוך כדי קריינות בקולו החמאתי של אובמה, שסוף סוף נואם על הדברים החשובים באמת בעולם: פרווה של עצלן שתציל את כולנו, קופים שמשתעשעים עם איילים ותנינים בעיצומו של דיג אכזרי.

>>אתמול היה טוב: מה הוביל לגל הנוסטלגיה הקולנועית הנוכחי?​

השילוב הלא צפוי אבל כל כך ברור בין צילומי טבע מרהיבים סטייל "הכוכב הכחול" (שכן מפיק הדוקו ההוא ג'יימס הוניבורן הפיק גם את הדוקו הזה) ליכולות הנאום הכבר מיתולוגיות של אובמה (שגם הפיק יחד עם הוניבורן את הדוקו) הופך את חוויית הצפייה לעיסוי מוח מדיטטיבי. בין אם היה לכם שבוע עמוס ובין אם נחתם כל חול המועד, הערב זה הצ'אנס שלכם להירגע קצת ולשמוע את אובמה מדבר על ההיפופוטמים הגולשים של לוטנגו בקולו הנעים. ומי לא רוצה לשמוע את אובמה מדבר על היפופוטמים גולשים? מה אתם, משוגעים?

"שמורות הטבע המופלאות" בנטפליקס