מה רואים הלילה: איימי שומר עמדה לצדנו בימים הקשים. עכשיו תורנו

סיפור אהבה פשוט. מייקל סרה ואיימי שומר, "Life & Beth" (צילום: יחסי ציבור/Hulu)
סיפור אהבה פשוט. מייקל סרה ואיימי שומר, "Life & Beth" (צילום: יחסי ציבור/Hulu)

אחרי שאיימי שומר עמדה לצד ישראל כמו לביאה בעקבות טבח שבעה באוקטובר, היא הייתה יכולה להוציא גם תוכנית שבה צופים בצבע מתייבש והיינו לטובתה. למרבה המזל, היא הוציאה את העונה השנייה של "Life & Beth" המתוקה-מרירה. וקל מאוד לאהוב אותה

20 בפברואר 2024

לפני כמעט שנתיים, איימי שומר עשתה את הקאמבק שלה אל עולם הקומדיה עם הסיטקום הרומנטי "Life & Beth", שמבוסס קלות על חלקים מהביוגרפיה שלה. אחרי שפרצה לתודעה עם "בתוך איימי שומר" הפרועה, היה מפתיע לקבל אותה בחזרה בגרסת ההולסום הרומנטית ויש מי שהתאכזבו מההתבגרות שלה, אבל הסדרה עצמה הייתה אחד הממתקים המתוקים של 2022.

>> בלשים וחתיכות: 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה עכשיו

בסופ"ש עלתה העונה השנייה של "Life & Beth" ב-Hulu (ותגיע בהמשך לדיסני+ ישראל, שם ניתן לחזות בעונה הראשונה), אבל היא עלתה בעולם שונה מאוד מזה שהיה כאן במרץ 2022, עולם שהשתנה לגמרי בשבעה באוקטובר 2023. בימים שאחרי הטבח עמדה שומר כחומה בצורה לצד ישראל והתבטאה בחריפות בתקשורת ובעיקר מול 13 מיליון עוקביה באינסטגרם, שם ספגה גם לא מעט אש על תמיכתה בישראל. עכשיו תורנו לעמוד לצידה. למרבה המזל, זה די קל.

גם בעונה השנייה שלה, "Life & Beth" היא סיטקום פיל גוד ריאליסטי על שני אנשים שלא באמת מתאימים אבל בעצם ממש מתאימים, כשהכל מבוסס על הכימיה המעולה של שומר עם מייקל סרה הנהדר. סיפור המסגרת, למי שפספס, הוא על אשת קריירה בעיר הגדולה שחוזרת אל מחוזות ילדותה ומתאהבת שם באופן בלתי צפוי, ומתחילה לתהות לגבי חייה. העונה השנייה מתחילה בתנופה עם הצעת נישואין, ובלי לספיילר יותר מדי אפשר רק לספר שזאת הולכת להיות רכבת הרים רגשית.

בשורה התחתונה, זה היה קצת פאתטי אם אחרי לידה וכריתת רחם ומשבר נפשי, שומר הייתה חוזרת לקפצץ במערכונים עסיסיים וסליזיים ו"Life & Beth" הוא טקס ההתבגרות שלה כקומיקאית וכיוצרת. לא כולם יאהבו את השילוב הזה של עצב מתוק וחמידות קומית, אבל שומר כבר מזמן הוכיחה שלא מעניין אותה שכולם יאהבו אותה. העיקר שהיא אוהבת את ישראל ואנחנו אוהבים אותה וביחד ננצח.
>> "Life & Beth", עונה שנייה 10 פרקים, עכשיו ב-Hulu ובהמשך בדיסני+ ישראל