מה רואים הלילה: היוקרה נשפכת לריקי מרטין וקריסטין וויג מהתחת

לה דולצ'ה וידה לוקה. פאלם רויאל. (צילום: אפל TV+)
לה דולצ'ה וידה לוקה. פאלם רויאל. (צילום: אפל TV+)

מסתבר שז'אנר הסדרות שעוסקות באנשים כל כך עשירים עד שזה מסריח לא מת, כי היצירה החדשה של אפל TV+ עוסקת במועדון החברים הכי יוקרתי בעולם, וצמד אנשים פשוטים שרק מנסים לטפס בסולם החברתי. ואולי לדלג כמה שלבים למעלה בלי שאף אחד שם לב

כבר שנים שאנחנו יודעים שקריסטין וויג היא מעצמה של קומדיה, וכבר למדנו לא פעם שמדובר גם בשחקנית דרמטית נהדרת. ובכל זאת, למעט כמה סרטים מוצלחים (לעד נזכור את "מסיבת רווקות"), היא מעולם לא קיבלה יצירה שסובבת סביבה, ובאמת מוציאה ממנה את כל היכולות הקסומות שלה. ואיזה כיף שזה קורה בז'אנר הכי מבדר, במיוחד עבור שחקנים עם רקע קומי. נו, אל תכריחו אותנו להגיד את זה. טוב טוב, בסדר. בדיוק כמו "הלוטוס הלבן".

>> סרט מאפיה עם בריונים חרדים במקום גנגסטרים? תמיד רלוונטי

"פאלם רויאל" הוא מועדון החברים הכי אקסקלוסיבי בעולם, וזה כמובן גורם לכולם לרצות להיכנס אליו. גם למקסין סימונס (וויג), שעושה הכל – ואנחנו מתכוונים הכל – כדי להסתנן למועדון החברים. מה שכן, רק ברגע שהיא נוחתת בפנים, היא מתחילה להתלבט אם היא באמת מוכנה לעשות הכל – ואנחנו מתכוונים להכל – כדי להישאר בו. ובעיקר, כדי לשמור על חיי היוקרה שדרושים כדי לשחות בביצה החברתית הזו.

מעבר לליהוקה של וויג בתפקיד הראשי, הסדרה מתהדרת בקאסט די מסחרר, גם במונחים של היום. כלומר, בעוד תפקיד ראשי יש את ריקי מרטין – כן, זה שחי את החיים לוקה – שחוזר לתפקיד משחק לראשונה מזה 5 שנים ("הרצח של ורסצ'ה: סיפור פשע אמריקאי"), וגם את ג'וש לוקאס, אליסון ג'יני, קארול ברונט, לורה דרן ואביה, ברוס דרן. יחד אם אסטטיקה צבעונית זורחת שמתאימה לפאלם ספרינגס ב-1969, זמן התרחשות הסדרה, נראה שיש לנו דרמה-קומית מוזרה וחמודה עם לא מעט רפש שמסתתר מתחת לכל היהלומים. איזה כיף!
"Palm Royale", שלושת הפרקים הראשונים זמינים עכשיו באפל TV+, פרק חדש מדי יום רביעי