מה רואים הלילה: את העתיד, לפחות על פי נטפליקס

אז העתיד הוא משקפיים מכוערים? "העתיד". צילום מסך/ נטפליקס
אז העתיד הוא משקפיים מכוערים? "העתיד". צילום מסך/ נטפליקס

הסדרה החדשה של שירות הסטרימינג נטפליקס מתעסקת רק במה שיבוא, או עשוי לבוא, בעתיד. בפרקים קצרים וקצביים, ובעזרת מדענים, אנשי תעשיית ההיי-טק ועתידנים, הדוקומנטרי ינסה להבין איך הולך להיראות עתיד הדייטינג, המגורים בחלל והצ'יזבורגר

העתיד כבר כן, זה בהחלט נכון, אבל כפי שהחרדות שלנו מספרות לנו, הוא צפוי להגיע גם בהמשך הדרך. איכס, אנחנו יודעים. בכל מקרה, במקום לפחד ממנו, עדיף לכל הפחות להתכונן אליו נפשית ורגשית. מזל שיש דוקומנטרים של נטפליקס שיכולים לעזור לנו להתמודד עם כל העומד לבוא.

"העתיד" (The Future Of) היא סדרה דוקומנטרית חדשה של נטפליקס בשיתוף פעולה עם אתר The Verge, השלוחה הטכנולוגית של VOX, איתם יצרו בנטפליקס מספר סדרות דומות, דוגמת "מקרוב" הפופולרית. מעבר לכך ששם הסדרה החדשה אולי נועד לדחוק למטה תוצאות חיפוש גוגל ל-"The Future Of Netflix", הסדרה תתמקד בחיזיונת לעתיד הקרוב – כלומר, כזה שאמור לבוא עוד בימינו – וגם תנסה להעלות ספקולציות כאלה ואחרות לגבי העתיד הרחוק, עד כמה שרואים שקוף.

כיאה לסדרה הראשונה של אתר טכנולוגיה, הסדרה תיעזר באנשים שמנסים כבר עכשיו לייצר את העתיד, תחשוף טכנולוגיות ניסיוניות ותנסה להמר (היי, בסוף זה מה שזה) על מה יהיו המוצרים, ההמצאות והחידושים שיגדירו את חיינו גם כשנהיה עמוק בגילאי הזהב.

ששת הפרקים הראשונים של הסדרה זמינים כבר עכשיו, כאשר כל פרק מתמקד בנושא מסקרן אחר – עתיד חופשות החלל, בהיכרויות, בצמחי בית (או בתי צמחים), גיימינג, בצ'יזבורגרים (כלומר,  בשר מתורבת) ובכלבים. כן, אנחנו סוף סוף הולכים לגלות אם עומדים לייצר ג'ט-פק לכלבלבים. ששת הפרקים הנותרים יעלו לשירות בדיוק בעוד שבוע, ב-28.6.

"העתיד" זמין עכשיו בנטפליקס