מה רואים הלילה: יוצרי הדוקו על פסטיבל פייר חוזרים. הפעם עם דוקו-רצח

אפשר להפסיק לנסות, שם יותר טוב לתוכנית כבר ל יהיה. Murdaugh Murders: a Southern Scandal
אפשר להפסיק לנסות, שם יותר טוב לתוכנית כבר ל יהיה. Murdaugh Murders: a Southern Scandal

יש באמת פרשיית רצח מסועפת ומטרידה בלב של Murdaugh Murders: a Southern Scandal, אבל בכנות, אנחנו עדיין תקועים על העובדה שזו סדרה על murder בה מעורבים בני משפחת Murdaugh ושזה משהו מהמציאות ולא מפרק של "רוק 30"

23 בפברואר 2023

דבר אחד בטוח בימים כאלו של חוסר ודאות: עד קץ האנושות, ואולי אפילו אחריה, ימשיכו להיות רציחות, וכל עוד יהיו רציחות – יהיה גם דוקו-רצח. גם אם לא יהיה יותר קולנוע או טלוויזיה, אנחנו כבר נצייר על הקירות תרשימים ועדויות חדשות מפרשת הרצח שתסעיר את המערות אליהן נחזור. אבל היום הפוסט-אפוקליפטי הזה עוד רחוק, בינתיים נטפליקס איתנו והדוקו-רצח של השבוע הוא Murdaugh Murders: a Southern Scandal. כן, לסדרה הזאת קוראים Murdaugh Murders והיא עוסקת במשפחה בשם Murdaugh בה היו, ובכן, שני מקרים של murder, וכן, אנחנו יכולים לרוץ על הבדיחה הזאת עוד הרבה זמן.

בסדר, צחקנו, נהנינו, מה באמת יש כאן? סיפור די מופרע על משפחת מורדאו, שפחות או יותר שולטת בעיירה קטנה בדרום ארצות הברית, כן, ממש כמו בעלילה של איזה מערבון ישן, יש את המשפחה הזאת בעיירה שאף אחד לא רוצה להתעסק איתם. ואז תאונת סירה קטלנית מכתימה את המוניטין של המשפחה, ו… דברים מתחילים לקרות וגופות מתחילות להצטבר – גם בתוך המשפחה. ויש גם לפחות ניסיון רצח מזויף אחד, למי שרוצה גם ערימה טובה של שקרים ומזימות בתוך כל הרצח שלו. אנחנו ממליצים בחום לא לגגל את מצב המשפחה הנוכחי (המשפט הרלוונטי מתנהל בארצות הברית כיום) כי באמת שחבל על הספוילר העצמי – זה ממש לא הולך לכיוונים שאתם חושבים שזה הולך אליהם. וכל זה מגיע מבית היוצר של Fyre Fraud, הדוקו המוצלח של הולו על פסטיבל פייר הכושל (להבדיל מ-Fyre בנטפליקס, שהוא הדוקו הלא מוצלח), ככה שאתם יודעים שיש פה צמד במאים שיודעים בדיוק איך לספר לכם את הסיפור הזה.

Murdaugh Murders: a Southern Scandal (כן, זה עדיין מצחיק אותנו, מצטערים), עכשיו בנטפליקס