מה רואים לילה: יוצאים להפוך את העולם למקום טוב יותר. ומטומטם יותר

מתוך Chad and JT Go Deep
מתוך Chad and JT Go Deep

צ'אד וג'יי-טי הם שני חברים-הכי-טובים, סקייטרים ואקטיביסטים שיוצאים לתקן את עוולות העולם. יש להם רק שתי בעיות: אחת, הם מטומטמים מכדי להצליח, והשניה, הם דמויות פיקטיביות שמגלמים הקומיקאים הצעירים טום אלן וג'ון פאר. תכירו את תוכנית המתיחות החדשה של נטפליקס

23 באוגוסט 2022

נתחיל מוידוי, שיהיה ברור מהתחלה: נטו על סמך התיאור של התוכנית הזאת בנטפליקס, בהתחלה היא נשמעה כמו הסיוט הכי גדול שלנו. "החברים הכי טובים, צ'אד וג'יי-טי, יוצאים להפיץ חיוביות דרך אקטיביזם קהילתי ווייבים רגועים בתוכנית המתיחות הזאת". חיוביות? קהילתיות? עזבו אותנו, בבקשה, אנחנו מנסים לראות פה טלוויזיה. אבל זה בסדר: מאחורי הדמויות הסרפריות-אהבלות-קליפורניה לאללה של צ'אד וג'יי-טי, סוג של ביל וטד מודרניים (מינוס המסע בזמן) מסתתרים הקומיקאים טום אלן וג'ון פאר.

עכשיו, זה לא שטום וג'ון לא יוצאים להפיץ קצת חיוביות ואקטיביזם, כי הם כן, סוג של, בדרכם הסאטירית. אבל כשזה נעשה מאחורי הדמויות הסתומות שהם יצרו לעצמם – אולי גם "טיפשים בלי הפסקה" תהיה השוואה לא רעה. הם בבירור פוזלים לכיווני "בוראט", אבל זה אילן גבוה מדי בשביל להיתלות בו, עם כל הכבוד. אבל גם "טיפשים בלי הפסקה" זה טוב – אז ברור שהחיוביות והקהילתיות שכל כך אוהבים בנטפליקס הם מטרת הסאטירה לא פחות מאשר כל השאר. בקיצור, הבדיחה היא גם על חשבון פעילי QAnon שמסרבים לקחת מהם מסיכות קורונה ברחוב וגם על חשבון אקטיביסטים אינטנרטיים מלאים בעצמם.

דרך אגב, אם הבלונדיני (זה טום אלן) מוכר לכם מאיפשהו ואתם לא מצליחים להיזכר מאיפה, אז התשובה היא מהדמות הנפלאה והמטומטמת של הקונדיטור ב"בארי" הגאונית. ואם השם שלו בסדרה (צ'אד קרוגר) נשמע לכם מוכר מאיפשהו ואתם לא מצליחים להיזכר מאיפה, אז אנחנו נעזור לכם: זה השם של הסולן של ניקלבאק, להקת הדושים האמריקאיים מס' 1 ואחת הנלעגות ביותר בכל הזמנים.

Chat and JT Go Deep, עונה ראשונה זמינה בנטפליקס