מה רואים הלילה: וויל סמית חוזה את נפילתו, עוד לפני הסטירה

וויל סמית' מתראיין אצל דיוויד לטרמן. "את האורח הבא אין צורך להציג", צילום מסך/ Netflix
וויל סמית' מתראיין אצל דיוויד לטרמן. "את האורח הבא אין צורך להציג", צילום מסך/ Netflix

דיוויד לטרמן חוזר בעונה רביעית של תכנית הריאיונות שלו, "את האורח הבא אין צורך להציג", ולצד שיחות עומק עם כוכבים כמו בילי אייליש, קארדי בי וריאן ריינולדס הוא גם נפגש עם וויל סמית' רגע לפני אירועי האוסקר. וסמית, כך מסתבר בריאיון, חזה את המשבר הקרייריסטי שלו

כשבינואר 2018 עלה סבב הפרקים הראשון של "את האורח הבא אין צורך להציג", תכנית הריאיונות של מנחה הטוק-שואו המיתולוגי דיוויד לטרמן, זו היתה הצהרת כוונות ברורה. הסיבוב הזה לא יכלול ריאיונות קלילים בני 9 דקות עם כוכבים חולפים שרק רוצים לסיים לקדם את הסרט/סדרה/אלבום/פרשה החדשים שלהם ולעבור לריאיון הבא. לטרמן, בליווי זקן סנטה-קלאוסי מרשים, בנה את תכניתו על ריאיונות עומק מבדרים ומעניינים כאחד, ושם התכנית קבע את הטון – רק אנשים שבאמת אין צורך להציג. והאורח הראשון שלו היה ברק אובמה.

כעת נטפליקס שיחררו את העונה הרביעית של תכנית הריאיונות, והליינאפ נראה מזהיר – בילי אייליש, קארדי בי, ראיין ריינולדס, קווין דוראנט וג'וליה לואי-דרייפוס הולכים לבקר על הכורסה של לטרמן (היא נראית נוחה) ולהיפתח בפניו בנוגע לנושאים אינטימיים, וגם מטופשים, מחייהם. מעבר לכך, לטרמן נוהג בכל פרק לבקר בביתו של המרואיינים, או לפחות בסביבה ביתית שלהם, ולהתנסות בחלק מחייהם – למשל, קארטינג עם אייליש, הכנת פיצה עם ריינולדס ואיך לא, משחק כדורסל מול דוראנט.

>> אתמול ראינו סדרה ישראלית שכבשה את מצעדי נטפליקס

אבל האורח המעניין ביותר העונה זכה בכבוד בגלל הפרשיה בה היה מעורב רק לפני חודשיים – וויל סמית, והיד שסטרה את כריס רוק. הריאיון עם לטרמן התקיים לפני טקס האוסקר הגורלי, אבל מצליח לגעת בלא מעט אירועים רלוונטיים מחייו של סמית – האלימות של אביו, גבריות מודרנית, יחסי המשפחה שלו וגם, ברגע יוצא דופן, הצליח לחזות את העומד לבוא. במהלך אחד מרגעי הריאיון סמית', שסיפר ניסיונות האיוואסקה שלו (סם הזייתי טקסי), חלק כי הוא ראה איך כל הכסף, הביתים, הקריירה והחיים שלו נלקחים ממנו. בהתחשב במה שקרה מאז הריאיון, זו בהחלט תחזית מרתקת ושווה מאוד לצפות בריאיון בקשב רב, כי לכו תדעו איזה עוד סימנים היו שם.

העונה הרביעית של "את האורח הבא אין צורך להציג – עם דיוויד לטרמן" זמינה במלואה בשירות הסטרימינג נטפליקס