מה רואים הלילה: הסדרה הכי קפואה על המסך חוזרת לנטפליקס

דרגה מעל הטראש הרגיל בז'אנר. "רכבת הקרח" (צילום: יחסי ציבור)
דרגה מעל הטראש הרגיל בז'אנר. "רכבת הקרח" (צילום: יחסי ציבור)

העונה השלישית של "רכבת הקרח" מגיעה לנטפליקס בטפטוף של פרק חדש מדי יום שלישי, הזדמנות מצוינת לבינג' על העונות הקודמות של הדרמה הפוסט-אפוקליפטית הזאת (והיא הרבה פחות טראשית ממה שהיא נראית)

זה התחיל בתור קומיקס דיסטופי משונה בצרפת, הפך לסרט דיסטופי מוזר בדרום קוריאה, ומשם התגלגל להיות סדרה דיסטופית הזויה בארצות הברית. הסיפור המופרך של "רכבת הקרח", שמתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי שבו כדור הארץ הפך בלתי מיושב בגלל חורף נצחי והאנושות כולה נדחקה לחיות ברכבת עצומת מימדים שדוהרת מסביב לעולם ללא הפסקה – כן, זה סיפור המסגרת של הסדרה הזאת – מצליח איכשהו להצית את דמיונם של צופים וקוראים בכל העולם כבר כמעט ארבעים שנה.

סוד הקסם של "רכבת הקרח" טמון כנראה בעולם המעמדי הסגור שהיא מייצרת ובאופן שבו היא מתכתבת עם הקפיטליזם המאוחר. משהו בה מצלצל פשוט נכון ו"אמיתי" על אף מופרכותה הבסיסית, והדרמות האנושיות שנותנות לה עומק אינן שונות במהותן מכל דרמת הישרדות אחרת שראינו מאז "אבודים". העונה השלישית של הסדרה עלתה בערוץ TNT האמריקאי בספטמבר האחרון ועכשיו, עם סיומה, היא תטפטף מדי יום שלישי פרק חדש לנטפליקס. פעם המחסנים של נטפליקס היו מלאים בשלל סדרות בשידור שני מערוצים אחרים, "רכבת הקרח" היא אחת האחרונות שעוד עושה את המסלול הזה.

מה שהופך את "רכבת הקרח" ליותר מטראש שאפשר לדלג עליו, מעבר לערכי הפקה הוליוודיים לחלוטין, זה קאסט של שחקנים נהדרים שמרימים את הסדרה מעבר למקובל בז'אנר, ובראשם ג'ניפר קונלי ושון בין שהדמות שלו אפילו מצליחה להישאר בחיים לשם שינוי. 20 הפרקים של שתי העונות הקודמות מחכים לכם כבר בנטפליקס, ואין כמו הלילה הקר שלפניכם כדי להתחיל בינג' על הסדרה הכי קפואה בטלוויזיה. תבלו.

>> רכבת הקרח 3, פרק חדש מדי יום שלישי בנטפליקס