מה רואים הלילה: הסדרה שהפתיעה אפילו את עצמה

נח, מה? "ארק: הסדרה המצוירת". (צילום: יח"צ פרמאונט פלוס)
נח, מה? "ארק: הסדרה המצוירת". (צילום: יח"צ פרמאונט פלוס)

במהלך לא אופייני, וספק קטסטרופי, פרמאונט פלוס החליטו לסיים טיזיינג של 3 שנים בשיטת דפוק וזרוק, או לפחות המקבילה הטלוויזיונית של זה. וחבל, כי "ארק: הסדרה המצוירת" ראויה להרבה יותר יחס וקידום ממה שנתנו לה

תראו, זה קצת לא הוגן. כלומר, ממש לא הוגן. אבל אין דבר כזה הוגן בטלויזיה, רק אינטרסים. מצד שני, אנחנו לא מבינים מה האינטרס של שירות הסטרימינג פרמאונט פלוס לעבוד על סדרה שמבוססת על משחק מחשב פופולרי במשך כמעט ארבע שנים – בכל זאת, סדרות אנימציה לוקחות זמן – ואז פשוט לשחרר אותה כמעט בלי יחסי ציבור. מה הם רוצים, שהציבור הרחב יפספס את קיומה? כי זה בדיוק מה שקרה.

>> השחקנית ההוליוודית חשפה: סשה ברון כהן הוא האסהול שלא חיכינו לו

אז מזל שאנחנו פה איתכם, כי אין דבר שעובר לידנו. ככה בשושו פרמאונט פלוס הוציאו לאוויר העולם את "Ark: The Animated Series" (או פשוט "ארק: הסדרה המצוירת". אין קשר למשקה), המבוססת על משחק המחשב המצליח Ark: Survival Evolved, ולפי הביקורות של ששת הפרקים הראשונים ששוחחרו לשירות, אין שום סיבה להחביא אותה ככה. זה לא שהיא משהו פורץ דרך, אבל האנימציה מוצלחת ומרשימה, קאסט המדבבים אדיר והרעיון שבבסיסה פשוט מרתק.

תחילתה של הסדרה תופסת את הלנה, פליאנטולגית אוסטרלית, בדיוק בורחת מכריש ענק. היא לא בדיוק יודעת איך התעוררה לתוך הסיוט הזה, אבל היא מצליחה לברוח לאי מסתורי ומבודד, ומתחברת עם ציפור דודו. אתם יודעים, הציפור הזו שכבר נכחדה? שם היא פוגשת גבר צעיר שאומר שהוא מכוחות הצבא שלחמו נגד הנאצים, שזה – אתם יודעים – קצת מזמן. די מהר השניים מבינים ששניהם הגיעו למקום המסתורי הזה באותה הדרך המפתיעה (קצת כמו שהסדרה נפלה בהפתעה), והשאלה החשובה היא לא לאן הגיעו, אלא למתי הגיעו. רואים? נשמע מסקרן רצח, עכשיו בואו לא ניתן לטעויות של פרמאונט לנצח, ונצפה לזה את הצורה.
"ארק: הסדרה המצוירת", 6 פרקים ראשונים זמינם בפרמאונט+ ויגיעו ככל הנראה בהמשך לישראל