מה רואים הלילה: מה קרה כשראיין ריינולדס קנה קבוצת כדורגל מווילס

פילדלפיה זורחת על דדפול. ראיין ריינולדס ורוב מקלהני עם צעיף קבוצת רקסהאם. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ראיין ריינולדס
פילדלפיה זורחת על דדפול. ראיין ריינולדס ורוב מקלהני עם צעיף קבוצת רקסהאם. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ראיין ריינולדס

שני שחקנים הוליוודים - האחד התפרסם בתור דדפול, השני בתור היוצר של "פילדלפיה זורחת" - רוכשים קבוצה מוולס שמדשדשת בתחתית הליגה האנגלית החמישית. הם מעולם לא ניהלו קבוצת כדורגל, מעולם לא ביקרו בוולס ובקושי יודעים עד הסוף את חוקי המשחק. ויש על זה פאקינג דוקומנטרי

25 באוגוסט 2022

ראיין ריינולד ורוב מקלהני לא היו צריכים את השיט הזה. אחרי הכל, האחד הוא מכוכבי הקולנוע הגדולים בעולם, השני הוא יוצר ושחקן טלוויזיה מצליח ומוערך. ובכל זאת, לא לגמרי ברור למה, הם החליטו לקנות ביחד קבוצת כדורגל. ולא סתם קבוצה, אלא קבוצה מוולס. בליגה החמישית של אנגליה. ועוד אחת שהם מעולם לא ראו. מה כבר יכול להשתבש?

ובכן, את התשובה נגלה בסדרה הדוקומנטרית החדשה של FX, "ברוך הבא לרקסהאם", שמציגה את המסע הביזארי של השניים מעבר לאוקיינוס האטלנטי, מתהליך רכישת הקבוצה דרך המפגש הראשוני עם השחקנים (והאוהדים) ועד לביקור של הבעלים החדשים במשחקים רשמיים. בהתחשב ברקע הקומי של שניהם, זה גם הולך להיות כיף חיים.

ריינולדס ומקלהני רכשו את הקבוצה במהלך 2020 תמורת 2 מליון פאונד, כאשר צוות הצילום התלווה אליהם החל מדצמבר 2020 ועד לאוקטובר 2021. לפני רכישתם רקסהאם היו על סף פירוק, ובהתחשב בכך שמדובר בקבוצת הכדורגל המקצוענית השלישית הכי ותיקה בעולם, שכן היא עדיין רצה מאז הקמתה ב-1864, אז הם בעצם עשו משהו ממש טוב. מוזר, אבל טוב. ואין ספק שלראות אותם עושים את הדבר המוזר וטוב הזה יהיה מאוד מבדר.

שני הפרקים הראשונים של "Welcome To Wrexham" עלו ברשת FX. כאשר בכל יום רביעי עולים שני פרקים נוספים